Ja he en zo probeer je iedere keer weer iets uit. Wij zijn ook al ruim een half jaar bezig met van alles en nog wat. De dieetiste zei, geef haar overdag een plakje worst uit de hand. In vlees zit ijzer. En daarom is ze waarschijnlijk ook zo wit. Dus dat doe ik nu. En Sam lust alleen van drinkt alleen van die knijpzakjes fruit. Dus die geef ik nu een extra. En we blijven het wel trouw iedere avond proberen. Maar meestal zonder resultaat. Ik zal ook eens gaan kijken naar die vitamine beertjes. Zijn die zacht? En bij de drogist te koop?
Mijn zoon eet helemaal geen avondeten meer. Voor de rest eet hij goed. Er staan wel allerlei websites op het internet hoe je de kinderen toch kan laten eten. Er waren wat tips bij, van kind mee laten helpen bij het bereiden van het eten. Dan niet met het gas en messen enz natuurlijk. Bijv. bloemkool uit elkaar laten halen, water ergens inschenken en laten roeren. Helpen tot ze gaan eten, alles op tafel zetten. Ook heb ik gehoord van iets leuks van het eten maken, wortelen in sinasappelsap laten koken. krijgen ze een andere kleur. Er staan veel tips op. ik heb ze gekregen van een vriendin. ik vraag wel even over die site. er is ook een programma erover op tv. sterkte ermee. ik ga het ook proberen.