En niets gekocht! (goed he van ons!). Maar Cas was wel blij dat we zijn geweest, want we hebben leuke ideeën opgedaan. Iig een heel leuk ingericht kamertje gezien. Daar stonden witte meubeltjes in, dus dat kan allemaal tweedehands op MP gekocht worden. En dan creme met oudlichtgroen. Echt heel gaaf. Ook even de beoogde kinderwagen bekeken. Die moet bijna wel in de auto passen, zo klein kannie opgevouwen worden. Ook even maxicosi's bewonderd en allemaal andere leuke dingen! Heerlijk dat we over een tijdje daarook echt ons geld gaan achterlaten! Linda
wij zijn gister ook even geweest en kon het toch echt niet laten om toch wat te kopen een muziekdoosje een boxhanger kleine dingetjes maar zoooooooooo leuk
wij zijn gister ook bij prenatal geweest ik heb kleertjes gekocht want gister hebben we de uitslag van de vwpunctie gehad en die was goed eindelijk durf ik nu wat te kopen voor onze kleine
Ik ben toevallig gisteren ook geweest De parasol van onze kinderwagen was binnen dus die heb ik opgehaald. Samen met de blije doos.
Ik heb vrijdag de kleurstaal van de wagen bekeken (was eerder nog niet binnen) en akkoord gegeven voor de bestelling. Leuk he, die eerste dingen uitzoeken! Lekker van genieten hoor enne...wij kopen vaak dan wel even een kleinigheidje ofzo... Zodat je niet met lege handen de winkel hoeft te verlaten
ik heb vrijdag bij prenatal een pakje gekocht, echt schattig met mutsje en slofjes erbij, ik weet nog niet wat het wordt dus moet nog even wachten met andere kleertjes kopen maar dit was limegroen en kan voor bijde, hoop ik.
Ik heb gister niet naar kleertjes gekeken hoor, maar wat me dus opvalt als ik een cadeautje koop voor iemand die zwanger is: Ze maken bijna geen unisex kleertjes meer. Het is allemaal heel uitgesproken jongen of meisje. En ik weet het (natuurlijk) nog niet, en we willen het ook helemaal niet weten. Dus dat wordt nog goed snuffelen. Linda
Jaloers als ik dit zo lees! Ik heb nog heel veel spulletjes van mijn eerste twee kindjes en heb ook weer veel van een vriendin gekregen. Ik heb dus niet echt een reden om lekker te gaan shoppen! Ik kon het pas toch niet laten om wat kleine nieuwe dingetjes te kopen en de blije doos op halen is natuurlijk ook leuk!