Hoi allen! vannacht drama nacht! om 12u werd jamie krijsend wakker van de pijn (hoor ik aan zijn gehuil) en kreeg hem niet stil. meteen op gepakt en rond gewandeld maar nee hoor, meneer bleef huilen. na half uur bij ons in bedje was hij rustig en heb ik hem terug gelegd. viel meteen in slaap. om half 2: weer hetzelfde verhaal! echt krijsen, na een kwartier minuutje stil en weer kei hard krijsen. mijn hart brak! nu heb ik gisteren ontdekt dat hij tandjes aan het kweken is. de eerste bovenaan is er door (hij had er beneden al 2, hier heeft hij nooit last van gehad!) maar nu zit er bovenaan nog een, maar die is er nog niet door... zou hij hier zo'n last van hebben gehad?? ik dacht dat het mss ook aan zijn buik kon liggen, hij liet veel scheetjes enzo. en heeft vandaag voor het eerst spruitjes gegeten. is dit iets waar ze buikpijn van kunnen krijgen? of denken jullie dat het toch de tandjes zijn?? toen ik 2 supo's had gegeven (zijn nog voor baby's van 3 maanden) was het na een kwartier over en heeft hij geslapen tot 8u! alvast bedankt! xx sharon
Kan aan de spruitjes liggen, is toch een kooltje wat meer gassen oplevert.... En dat zijn steken volgens mij. Dus af en toe pijn. Tandjes kan inderdaad ook. Ik mocht gisteren bij mijn zoontje zijn tandjes niet poetsen (heeft er weer 2 bij die nu net door zijn en dat is nog even gevoelig blijkbaar). Tandpijn is volgens mij de hele tijd (dat ze er last van hebben) Grijpt hij niet naar zijn oortje? Bij oorontsteking hebben ze vaak steken in het oor, wat even heel veel pijn geeft. Dat was bij mijn zoontje ook zo. Vervelend he dat ze nog niet kunnen zeggen wat er aan de hand is. Hoe gaat het nu met hem? Gr. Marieke
spruitjes is een koolsoort ik weet nie hoe oud je kindje is, maar het zou daar best aan kunnen liggen. Kool is erg heftig voor de darmpjes!
hey, ik denk toch dat het de tandjes waren. na 2 supo's was het over. het tandje is er nu helemaal door maar hij bijt nog wel op alles. jamie is nu 11 maandjes oud achhh over een maandje word hij al een jaar!! een gevoelige maag heeft hij niet... eet altijd alles, en eet al een hele tijd gewoon wat wij eten. dus onze overschotjes zijn de volgende dag voor hem. de dag erna heeft hij weer spruiten gegeten (mijn schoonmoeder had zo maar wat uit de vriezer gegraaid, toevallig spruiten...) en snachts niets aan de hand.. dus denk toch dat het de tandjes waren.. pff wat gaat dat worden als hij kiezen krijgt? hoorde dat dat het ergste was...