Hoi allemaal, Ik heb een meneertje wat maar honger blijft houden. Na 3 uur begint het gezeur en als ik dan niet snel de fles maak zet hij het op een krijsen en houd niet meer op. Ik heb dan bijna gehoorsbescherming nodig Het schema is: 9.00uur 180/6 12.00uur 180/6 15.00uur 180/6 18.00uur 180/6 20.30uur 180/6 Hij zit dus echt aan de max van een liter. Wat heb ik al geprobeerd? - speen en dan iedere voeding een kwartiertje rekken - tussendoor wat water (30cc, maar dat pikt hij niet) - 10cc water meer per fles (lijkt niet te helpen) Ook heb ik natuurlijk gecheckt of het wel echt honger is, helaas is het dat. Hij is morgen 3 maanden en 2 weken oud, is rijstebloem in de laatste fles een optie? Hij woog overigens 2 weken terug op het cb 7010gram en 64,5cm. Ik sta open voor al jullie tips/meningen/suggesties/adviezen!!! Alvast bedankt!
Voeding voor hongerige babies? Ben je met rijstebloem in laatste fles overdag geholpen? Zo te lezen heeft je kindje het qua gewicht niet nodig...
Bedankt Beertjenicky! Maar voeding voor hongerige baby`s gebruik ik al, vandaar dat ik niet meer weet wat ik nog meer zou kunnen doen. Voor zijn gewicht heeft hij het niet nodig, maar hij is gewoon heel actief en verbruikt dus gewoon veel energie en daardoor wil hij nog meer eten
Rijstebloem is echt pas vanaf 4 maanden! Anders even met het cb overleggen of je eventueel andere opties hebt. Meestal met een hongerige baby hebben ze nog wel opties zoals bijvoeden. Dit gaat wel met advies uiteraard. Voor 3 mnd vind ik 5x180 echt veel. Weet je zeker dat het honger is en niet iets medisch? Pijn aan slokdarm?
Hoi Kwebbel, Ik weet wel zeker dat hij geen pijn heeft. Het is verder een hartstikke vrolijk mannetje en krijst alleen als hij honger heeft of als hij de slaap niet te pakken krijgt. Verder lacht hij van oor tot oor, rolt heel af en toe al van zijn buik naar zijn rug en kan uren in de box liggen zonder dat je hem hoort mopperen. Hij is dus ontzettend makkelijk, gelukkig! Ik ga vandaag even naar het cb om te horen of zij nog tips hebben. Bedankt in ieder geval voor het meedenken!