Hoi hoi , Ik ben helemaal kinderwagenfan en sleep hem overal mee naar toe. Maar er zijn ook momenten nu dat het wel een groot en lomp ding is. Opzoek naar een buggy dus... Wie heeft welke ??En heb je er goeie of slechte ervaringen mee?? Alvast bedankt !! Groetjes Miran
Ik heb een quinny zapp xtra en ik vind hem echt super fijn! Makkelijk inklappen, neemt niet zoveel ruimte in in de auto, en hij kan op verschillende standen.. Ik vind hem echt ideaal! Mja het is natuurlijk wel persoonlijk wat je belangrijk vind aan een buggy..
Ik heb de MacLaren Quest nu 1,5 jaar en alleen maar voordelen. - Gaat goed mee op de fiets. - Inklappen met 1 hand (en uitklappen net zo snel). - Regenhoes gaat er snel op en af. - Hij trilt niet heel erg (in vergelijking met andere buggy's, luchtbanden is wel het lekkerst voor je kind maar dan is het automatisch een grotere buggy) -Rugleuning in meerdere standen verstelbaar (en makkelijk te doen) - Deze buggy komt heel goed uit allerlei testen
Het ligt er een beetje aan wat je zoekt in een buggy denk ik. Ik heb de Nuna Pepp. Ik ben hiervoor gegaan omdat hij plat kan, een verstelbare duwstang heeft die ook nog eens doorloopt (dus makkelijk te sturen met 1 hand in het midden), heeft fijne wielen, en hangt achter je fiets ipv aan de zijkant. Ik ben er echt super blij mee!
Wij hebben net de Quinny zapp aangeschaft, eigenlijk alleen voor de snelle boodschappen etc. Het eerste wat me opviel was dat de duwhoogte aan de lage kant is bij deze buggy en als je er een boodschappenbakje bij wilt ben je 30 euro kwijt, aardig aan de dure kant. Mijn conclusie is: er gaat niets boven een gewone kinderwagen. Ik pak hem echt alleen wanneer het niet anders kan.
Ik heb een koelstra simba, alleen voor de snelle boodschappen, bevalt prima. Maar pak toch liever de kinderwagen
Bedankt voor jullie reacties Ik zal ze even opzoeken en vergelijken met elkaar. Kruitvat heeft ook altijd goeie spullen,iemand daar ervaring mee ?? Ik ben het ook idd helemaal met jullie eens, er gaat niks boven een kinderwagen. Hij gaat ook overal mee naar toe. Maar nu willen we wel een keer een stuk verder fietsen en dan is een buggy wel handig als je toch even wilt winkelen. Ook mn oma mee in de auto gaat niet, als zij haar rollator bij zich heeft. Wij hebben een ruime auto, maar rollator en ruime kinderwagen past gewoon niet Dus ook hier lijkt me een buggy ideaal.
ik heb een chicco lightway, echt een super buggy! Licht,makkelijk in te klappen, goede hoogte,rugleuning kan helemaal plat. Minpuntje is dat de regenhoes nogal strak zit, dus als je kindje nog niet de beentje naar beneden laat hangen dan zitten zn voetjes tegen de regenhoes aangeplet.
heb een beetje die buggy's bekeken, maar ze zijn best aan de prijs:S of is dat gewoon zo. Daar heb je echt al bijna een kinderwagen voor
Sommige zijn best duur ja, maar qua rijden endergelijke voel je vaak wel heel veel verschil tussen een goedkoop dingetje en een wat duurdere luxe variant. Heb nu een Nuna Pepp maar daarvoor heb ik een paar maanden een gewone buggy gehad maar daar bleek maar weer eens uit dat ik veel te verwend ben met m'n Bugaboo dus kon echt niet wennen aan dat ding. Toen kwam de nieuwe Nuna uit en die meteen gekocht en met die buggy eb ik niet het gevoel dat ik het voor minder hoef te doen. Maar dat is natuurlijk maar net wat je zelf verwacht van een buggy.
Hi Miran6! Je zou eens kunnen kijken op Bugaboo Strollers, Accessories, & Parts | Official Website - Bugaboo, daar staan ook filmpjes op van de verschillende modellen.. Ik heb er heel veel goede verhalen overgehoord qua stevigheid en het gemak om mee te nemen. Ook als je houd van een wat opvallendere buggy/kinderwagen hebben zij leuke dingen.. De hele maand augustus worden de limited editions exclusief in de Bijenkorf in Amsterdam verkocht,, Mijn schoonzus is in verwachting en wil de Bugaboo Cameleon limited, dus hoop dat ik die nog een voor haar kan krijgen! Succes! en ik ben benieuwd wat het is geworden!
Ik ben ook helemaal weg van mijn kinderwagen..! We hebben er wel een buggy bij, maar die was er al voor andere logeerkindjes. Het is er eentje van prenatal zelf. Prima ding voor heel af en toe denk ik. We gebruiken het voor onze zoon nog helemaal niet. Ik denk dat het ook bijna niet gaat gebeuren, misschien op de fiets. Als we het toch meer zullen gaan gebruiken, dan kijken we het aan of hij fijn genoeg blijkt en anders gaan we misschien voor een koelstra simba denk ik.
Wij hebben gisteren net de Topmark winterbuggy gehaald (79 euro incl. voetenzak). Nog niet gebruikt, maar wel al even thuis rondgereden met zoontje erin en het lijkt me een prima ding.
Als je hem, zoals je zelf zegt, slechts af en toe wilt gebruiken is 1 van de kruidvat prima. Zou dan wel voor de 4standen gaan die ze er regelmatig in de aanbieding hebben en niet voor die bambino van 18 euro, die heeft mijn moeder namelijk en is echt niet fijn. Zelf heb ik een gewone quinny zapp, prima ding maar ook nog aardig prijzig
Wij hebben uiteindelijk de Koelstra Simba gekocht. Deze voldeed aan al onze eisen: - ligstand zodat de kleine echt plat kan slapen (vaak gebruikt op vakantie zo tussen ons in, naast het zwembad, veel fijner dan terug moeten naar het appartement) - niet te duur zodat het niet erg zou zijn als de buggy na 1 vakantie mee in het vliegtuig een beetje beschadigd zou zijn - licht genoeg qua gewicht zodat deze mee kan op de fiets - redelijk rij comfort (na een paar dagen op vakantie waren we er aan gewend, als je thuis de kinderwagen vaak afwisselt met de buggy dan valt het meer op dat de buggy minder goed rijdt)