Hallo dames, Wij gaan over 2 maanden op vakantie de zon opzoeken. Nou ben ik op zoek naar een zwemband voor onze dochter. Ze is 10 maanden als we weg gaan. Iemand tips welk merk/model goed is? Ben ook nog op zoek naar een uv zwempakje maar niet te duur... Ik hoor graag als iemand leuke suggesties heeft
Ik heb laatst een uv pakje bij de Hema gekocht voor 5 euro (in de sale). De meisjesuitvoering is te bestellen in de webshop voor 10 euro.
Wij hebben een swimtrainer band en zijn daar erg tevreden over. Ze kan, in tegenstelling tot die gele banden, gewoon met haar handjes in het water en een soort van zwemmen.
Wij hebben deze ook en is inderdaad perfect!! Hij vind het ook geweldig alleen maar lachen en met zijn handjes in het water slaan zo lief. Ook zwemt hij een soort van het is in iedergeval een soort watertrappelen haha😉 voordeel is ook dat je kindje een soort van ligt in het water dus koelt ook minder snel af. Een dikke aanrader dus !!
Wij zijn ook fan van de swimtrainer. Mijn zoontje had het meteen door: flipperen met de voetjes en spetteren met de handjes. In zo'n gele baby zwemband zit een baby veel passiever. Dan kan hij bijna niet zwemmen. Dat kan wel met de swimtrainer
Hier ook fan van de swimtrainer. Mijn dochter lag hier al in met de 3 maanden. Echt ideaal. Voor mij een grote aanrader.