Wat juffen geven voor traktatie

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by bloem24, Jan 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bloem24

bloem24 Actief lid

Mar 13, 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Mijn zoontje is vrijdag jarig en mag voor de eerste keer trakteren op de peuterspeelzaal. Nou heb ik voor de kindjes bekertjes met een carsauto voorop met een kadootje krentjes enzo erin, maar ik heb echt geen idee wat ik de juffen moet geven. Hoop dat jullie me kunnen helpen.

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Ik had vorig jaar voor de kids een vlinder van stoepkrijt, diezelfde vlinder van papier heb ik op een doosje merci geplakt;) Dus misschien hetzelfde plaatje gewoon op een doosje merci plakken?

3. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,049
    0
    0
    Leuk idee die stoepkrijtvlinder!

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Ik laat dochter op kaas /worst/komkommerspiesjes tracteren en laat de juffen daar gewoon van meedelen.

5. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

ik had voor de juffen een doos celebrations

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Voor de juffen had ik vorig jaar niets speciaals. Dit jaar is het ook haar afscheid en nu geef ik ze wel een klein bloemetje oid, denk ik, als bedankje. Verder mogen ze natuurlijk mee eten met de traktaties voor de kinderen.

Ik vind dat ook wat overdreven worden.
    Sommige ouders geven overal cadeaus voor. Bij de verjaardag kind, bij de juffendag, voor de zomervakantie en met kerst.
    Ja, sorry hoor, het is toch ook gewoon hun werk? Je moet je bijna schuldig gaan voelen als je niets hebt..
    En volgens mij worden ze al overladen met chocolade, dus ik geef dan sowieso eerder iets niet eetbaars.

7. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Nov 12, 2008
    874
    0
    0
    Vraag anders ff na wat het 'beleid' is. Op de psz van dochterlief is namelijk het trakteren vooral voor de kindjes en krijgen de juffies wat de kinderen krijgen. Ook de basisschool waar ze heen gaat heeft dat beleid (staat zelfs in de schoolgids, met het verzoek een beetje rekening te houden met 'snoep verstandig'). Vind het ook wel zo eerlijk, anders zitten de kinderen aan de verantwoorde traktaties en juf krijgt chocola, wat kindjes over het algemeen ook erg lekker vinden (mijn dochter geeft niks om snoep, maar chocolaaaaaaa......)

8. bloem24

bloem24 Actief lid

Mar 13, 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Dank jullie wel voor jullie reacties. De kinderen bij ons op de peuterspeelzaal krijgen idd ook verantwoorde traktaties enzo, maar wil de juffen eigenlijk iets anders geven dan de kinderen, omdat de traktatie die ik heb gemaakt (bekertjes met een plaatje van cars ervoor met rozijntjes, witte patat chips (wat wel mag maar lijkt me niet zo verantwoord ;)) en een speeltje) niet echt iets voor de juffen vind, maar ook voor de juffen wil ik iets verantwoords, maar ik zou echt niet weten wat. Hebben jullie nog een idee?

9. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

Dec 6, 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah heeft nu de kleine vers gebakken appeltaart in de aanbieding voor €2,15. Die heeft onze zoon vanochtend mee gekregen naar de psz om te trakteren. En ze hebben er heerlijk van gegeten. Dus een echte aanrader!

10. Mirro

Mirro Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    1,782
    30
    48
    Lekker cup à soup of zakje chocomelk!

Share This Page