Slecht eten voor zwangerschap verhoogt de kans op vroeggeboorte

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Beatissimam, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
  2. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    ik ken juist heel veel mamas met vroeggeboren babys!!

sterker nog ben er zelf 1, mn vriendin die ik al vanaf mn 16e ken, een aangetrouwde nicht, oma van papas kant etc etc twee van hen hebben een of meer kindjes die te vroeg overleden zijn. Hun hebben echt wel uitgebreide onderzoeken gehad naar de oorzaak.
    het is ook een onderwerp waar we veel over praten. we hebben het gevraagd aan onze kinderarts en zoals ik hier ook regelmatig in het prematurenforum lees. Ze weten niet waarom kinderen te vroeg worden geboren. Er zijn zoveel mogelijke oorzaken, erflijkheid, ass, infectie, hormoonhuishouding, roken, te dikke mama, te dunne mama, papas die te veel roken en of drinken met slecht zaad etc, soms een combi, maar nog vaker dat ze het gewoon niet weten....

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ik ken ook iemand van dichtbij die slecht heeft gegeten. Kindje was niet echt te vroeg...maar wel veel te klein en licht. Dysmatuur dus.

4. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit herken ik ook: ik ken een aantal moeders die heel slecht hebben gegeten en geleefd en die hebben dysmature baby's gekregen (geen lichamelijke oorzaak bij moeder of kind).

Deel Deze Pagina