Hoi allemaal, We gaan volgende week op vakantie en wil een aantal mooie/leuke/grappige en spannende boeken meenemen. Van die boeken die je in een ruk uitleest of helemaal dubbel ligt. Heeft er iemand tips? Gr.
Alles van saskia noort, esther verhoef de kraamhulp. Net het boek van heleen van rooyen gelezen, de ontsnapping ( wordt verfilmd). Marion pauw daglicht. Behalve van heleen zijn de rest meer thrillers, maar je leest ze zo uit.
The witching hour - Anne Rice De reiziger - Diana Gabaldon Taal is zeg maar helemaal mijn ding - Pauline nogiets The time travellers wife - Audrey Niffenegger 1000 schitterende zonnen - Khaled Hosseini Krijg nou tieten - Claudia de Breij
De allermooiste boeken die ik gelezen heb: de Frieda Klein serie van Nicci French! Tot nu toe zijn er vier delen uit: blauwe maandag, dinsdag is voorbij, wachten op woensdag en donderdagskinderen! Echt een aanrader!
Hoi Dames, fijn dat jullie reageren. Groot gedeelte al gelezen maar ook een aantal die ik nog niet kende. Thank you voor de tips, nog meer is natuurlijk altijd welkom. Ik hou best van zware verhalen maar op vakantie met 2 kids moet zo een boek niet te zwaar zijn en zielige verhalen aan het zwembad.... Het liefst lees ik dan boeken waarbij e echt helemaal dubbel ligt maar die zijn zo moeilijk te vinden...
Ik heb ook vochtige streken gelezen, de meeste mensen vinden het een vreselijk ranzig boek (en dat is het ook wel) maar dat neemt niet weg dat ik helemaal in een deuk heb gelegen erom.
Ik ben gek op de reeks van Tess Gerritsen, de serie met de rechercheur en lijkschouwer. Is nu ook een tv serie van. Echt super leuk. eerste deel is de Chirurg.
Boeken van Sophie Kinsella zijn echt hilarisch. (Shopaholic alle delen, Hou je mond!, Aanpakken, Ken je me nog? E.d.) De boeken van Cecelia Ahern zijn ook prachtig.
Mooiste en ontroerenste schrijfster ever: jodi picoult!! Echt eens de moeite waard om een boek van haar te lezen!
Ik wil een vent! is écht te leuk. Ik heb echt op de grond gelegen bij het stukje waarin 2 moeders discussiëren over met welk treintje uit Thomas de Stoomlocomotief ze seks zouden willen hebben, als ze móésten kiezen De schrijfster is India Knight. Ze heeft overigens nog een soortgelijk boek, maar ik kan zo even niet meer op de titel komen..