hoi, vanmiddag weer na de vk voor controle en waarschijnlijk gaan we dan een afspraak maken voor de 20 wk echo, hoop dat we dan weten of het een boy of een girl wordt! vanaf wanneer wisten jullie het? een vriendin van me die wist het pas met 21 wk maar een kennisje van me die wist het al met 17 wk.. ben echt benieuwd
Wij konden het al zien bij een pretecho die we met 15 weken hadden! Maar het ligt er echt aan hoe de beeb met zijn beentjes doet, soms kun je het echt niet zien...Veel plezier alvast!
Bij mij pas met 24 weken Meneer hield z'n benen stijf tegen elkaar aan Maar het werd dus een ventje, net als bij de eerste Liefs Nies
nou ik had het afgelopen maandag kunnen weten als dit lieverdje van ons niet zijn /haar kontje onderin had gelegt ..maar goed a.s maandag de 20 weken echo ..hopen maar dat we het dan wel mogen zien ..
ik hoop ook echt dat we het kunnen zien met 20 wk echo! ben echt nieuwsgierig! en dan maar hopen dat hij of zij zichzelf goed laat zien @asjuh succes maandag!
Het ligt er inderdaad aan hoe de kleine met de beentjes ligt. Wij willen het niet weten, maar we hebben het wel op foto. Die foto's zijn gemaakt bij de pret-echo met 28,5 weken. Toen was het blijkbaar goed te zien en de kleine deed de beentjes uit elkaar (wat wel noodzakelijk is ) Maar ... de foto's zitten nog steeds in de envelop en de envelop is nog steeds dicht ! Spannend ! Groetjes, Nikki F
nou NikkiF dat is idd spannend ja, zou het zelf niet kunnen volhouden hoor hihi mja nog maar even geduld voor jullie
Wij wisten het met 13 weken,maar dat was in het ziekenhuis,de arts vertelde het gewoon zonder te vragen of we het wel wilde weten.Maar we zijn er erg blij mee.
Op onze 20 weken echo konden ze het niet zien. Maar hebben deze week een pretecho gehad en nu weten we wat we krijgen
wij zijn afgelopen woensdag naar de vk geweest,dus dat betekent dat wij het wisten met iets langer dan 17 weken,maar nou moet ik ook erbij zeggen dat onze kleine meid er heeeel gunstig voor lag!