Chloé eet al vanaf het begin heel slecht! We zijn begonnen met bijvoeding( groente en fruit) vanaf 6 mnd maar vanaf die tijd is het al drama Ze wilde geen stukjes eten( 8mnd potjes) en met de pot meeeten was altijd al not done vandaar dat we (te) lang verder zijn gegaan op 6 mnd potjes( die ze wel goed eet) Vanaf vandaag beginnen we echt met de pot mee anders komt ze nooit van die potjes af en tja we moeten maar zien hoe dat gaat. We hebben het al eens eerder 3 dagen geprobeerd en toen at ze bijna niet dus maar weer in die potjesvalkuil getrapt Op het cb zeiden ze tja volhouden ook al eet ze een maand niet Brood gaat redelijk, ze eet smorgens als het mee zit een halve en smiddags een hele en fruit de ene keer wel en de andere keer niet! Probleem is nu ook dat ze alles zelf wil doen dus potjes gaat nu ook moeizaam! Nu krijgt ze dus wel heel weinig fruit en warm eten binnen, is dit een probleem? Maak me er best zorgen om Alvast bedankt! Liefs Palmie
Hoi, Ik kan me voorstellen dat je bezorgd bent dat je dochtertje te weinig binnenkrijgt. Kindjes hebben vaak minder eten nodig dan we denken, het CB volgt ook de groei van je kindje, dus dat zal helemaal goed zitten als ze aangeven dat je het de tijd mag geven. Ik denk dat je het goed doet, je kindje mag zelf eten en vaak gaat het op die manier vanzelf beter. Er zijn ook fruitsmoothies verkrijgbaar voor kindjes, misschien vindt ze dat wel interessant en krijgt ze ongemerkt weer wat extra fruit binnen. Je kunt chloe ook peutergroeimelk geven, daarin zitten ook veel extra vitamines en mineralen, daar moet je wel extra vitamine D bij geven. Misschien kun je op die manier wat geruster afwachten totdat het eten wat beter gaat. Groetjes Eveline