Ik zou iets meer informatie geven, zo is het heel moeilijk om er iets van te zeggen. Hoe oud is je dochter, wat at ze eerst, wat eet ze nu...?
Mijn dochter is net een.. krijg er sochtend met moeite 4 stukken brood in, smiddags wil ze niks.. met geluk wat fruit of fruithap ( paar scheppen ) savonds eet ze redelijk, de ene x beter dan de andere keer..
Ik weet niet hoe oud je dochter is, maar wat er weleens gebeurt is dat ze het eerste jaar super eten en daarna ineens bijna niets meer (dat heeft met het groeien te maken). Na en jaar groeien ze minder en hebben ze minder nodig. Is je dochter verder wel hetzelfde als voor het slechte eten? Niet zwakjes of afwezig enz. Is ze precies als ervoor, dan zou ik me geen zorgen maken en heeft ze gewoonweg niet meer nodig. Ik zou je zeggen, onze meid at het eerste jaar super en werkelijkwaar alles. Maar na een jaar was het over en at ze net zoveel als jou dochter nu eet (misschien een klein beetje meer maar niet veel). Ze is nu 2,5 en sinds 2 maandjes eet ze weer steeds meer. Dus ze had bijna 1,5 jaar slecht gegeten (maar groeide goed en er is niks te zien van het slechte eten) Maak je je toch zorgen of wil je meer zekerheid, dan kan je gewoon je huisarts bellen om het te vragen, dan weet je het ook zeker. Hopelijk heb je er wat aan.
Nee ze is juist heel druk!! Alleen vind het zo frustrerend! Haal echt vanalles uit de kast.. maarre nee hoor
Dat het frustrerend kan zijn snap ik heeeeeel goed. Maar meis, het komt echt wel weer goed (zoals je las, bij mij na 1,5 jaar). Gewoon 3x per dag eten aanbieden, zodat dat ritme erin blijft, en niet gaan vullen met snoepjes, koekjes en zo. Eet ze niet, prima en eet ze wel dan is dat mooi meegenomen. Iig niet gaan stressen en vechten om haar te laten eten, want dat werkt tegen. Ze komt echt niets te kort.
Dank je wel teigetje! Nou zelfs de koekjes waar ze gek op is wil ze niet! Mijn moeder zei als ze honger hebben eten ze echt wel. Op hoop van goede zegen dan maar! Bedankt!