slecht eten ?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Porsche, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

hoi hoi ,

ik heb een vraagje :

ik eet best wel slecht :(
    ik kan me er niet toe zetten om goed en gezond te eten.
    op de dagen dat mijn 2 boy's thuis zijn ( 4dgn in de week en de rest zijn ze bij de oppas )
    eet ik alles met hun mee hoor dus gewoon de boterhammen, fruitjes warm eten alles, maar op de dagen dat ik alleen ben eet ik zooo slecht :(
    ik eet wel 2x per week vette hap .. of ik zou er niets om geven om gewoon een maaltijd over te slaan :(
    in hoe verre is dit schadelijk voor de baby :(

ik vind het ook heel raar want bij de jongens at ik zo veel ...

Liefs Ladybabs

2. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    eten is hier ook mijn hobby niet hoor, ik krijg het gewoon niet weg of het smaakt me niet.
    ik moet me echt aanzetten om iets te eten en zelfs nu de misselijkheid weg is lukt het me nog niet.

heb het al bij elke zwangerschap zo gehad en val dan ook kilo's af. nu zijn er al 9kilo af. maar de gyn vindt het niet erg, babylief krijgt alles wat ie nodig heeft.

goed drinken is dan wel heel belangrijk.
    en wat ik doe is gewoon elke keer zoeken wat me wel zou smaken van eten of waar ik trek in heb. en als dat dan een vette hap is, tja dan is het maar zo ;) dan gaat er toch wat in he.

succes ermee!

3. Porsche

Porsche Niet meer actief

super bedankt voor je reactie ! maak me er wel zorgen om, dadelijk doe ik de baby te kort en dat wil ik niet.
    ik moet as woe toch naar de vk en dan vraag ik het meteen na

4. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor.. ik ben ook zwanger van de 3e, maar bij me vorige 2 zwangerschappen ook echt niet extra gaan opletten.
    Zo eet ik ook regelmatig vette hap, of pizza of wat ook, eet echt niet 7 dagen netjes groente etc ;)
    De baby krijgt echt wel wat ie nodig heeft lijjkt me.
    En verder eet ik nu ook gewoon groente en fruit etc.. maar val alleen maar af, en volgens vk is dit ook nie erg.
    Dus gewoon lekker blijven eten wat je lekker vind!

5. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Zo goed eet ik hier niet.....neem elke dag vanaf dat ik zwanger ben tot ik bevallen ben een zwangerschapsvitamine pil van de kruidvat zelf.
    Zo ging het ook bij de andere 2 en dat is prima gegaan! :)

6. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor.
    De reactie hiervoor om een zwangerschapsvitaminepil te slikken vond ik wel een goede tip je voor. Voor je eigen gerustheid.
    Of op een andere manier 'gezond' snacken: stukje kaas, komkommer, snoeptomaatjes, fruitsmoothy, perssinaasappels...

Deel Deze Pagina