Heerlijk, uit de mmm! Wat was dat een zware tijd zeg.. Al die controles,bezoekjes,tegenslagen, operaties en hormonen. Al mogen wij van geluk spreken dat wij 'alleen maar' hormooninjecties nodig hadden voor dit wonder!. Zwanger!!! zo onwerkelijk.
Van hartje gefeliciteerd! ♡ Jeetje wat een lange weg met veel 'obstakels' hebben jullie moeten bewandelen. Hoelang zaten jullie al in de mmm? Lekker genieten van je zwangerschap! Hopelijk krijg je niet al te veel kwaaltjes erbij!
wij zaten samen 2 jaar in de mmm.. alleen heb ik ook al een icsi verleden met mijn ex wat uiteindelijk niet gelukt is. al met al voor mij 6 jaar mmm in totaal. ik had nooit gedacht dat het op deze manier ging 'lukken' bij ons.. ik dacht dit loopt zeker weer uit op ivf of op zijn minst iui maar gelukkig is niks minder waar manlief heeft superzwemmers hihi dat is waarschijnlijk de reden dat het toch zo gelukt is ! ik vind het wel heel spannend en ben doodsbang dat ik toch nog ongi ga worden of dat bij de eerste echo ( 12 okt ) niks te zien is oid haha. ik maak mezelf helemaal gek. al heb ik wel veel symptomen ( pijnlijke borsten, misselijk, zeurende buik, toegenomen reukvermogen) maar die zijn van harte welkom!! ik kon altijd slecht tegen vrouwen die klaagden over de zwangerschapsklachten... ik dacht dan.. jij bent tenminste zwanger!.. zucht. dus mij zal je er niet over horen haha
Jeetje! Dat is een lange en moeilijke weg, Die je hebt moeten bewandelen! Het blijft altijd spannend. Dat vond ik ook heel erg, maar zodra ik het spannend vond of iets, ging ik dagdromen over mijn kindje. Hoe hij/zij eruit zal zien enzo. Zo werd het minder spannend of iets. Of minder onzeker.. want die gedachtes maken je gek. Maar zo hadden die gedachtes ook minder kans om binnen te komen. Even volhouden het is zo 12 oktober! ☺☺
Helaas heb ik gister op mijn werk een miskraam gekregen.. ik heb het gevoel nu niet verder te kunnen zakken... We waren zo gelukkig .. Het had weer niet zo mogen zijn