Avondfles niet meer willen 9 maanden

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door zeehondje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ons meisje is bijna negen maanden en nu wil ze al twee avonden haar avondfles niet (vandaag ook haar middagfles niet, pap van gemaakt).
    Ook huilt ze opeens bij het naar bed gaan deze afgelopen twee avonden.
    Weet iemand of dit bij de leeftijd hoort of een sprongetje of ook meegemaakt?

2. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    rond 9 maanden hadden wij dat ook, niet willen eten, niet willen slapen en als ze sliep werd ze een paar keer per nacht gillend wakker. met 12 maanden was er weer zo'n periode.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wat is een avondfles?

Mijn kinderen kregen tussen 3-4 maanden nog een voeding rond 23:00 en daarna werd dit 19:00-19:30 en dit was het toetje na de warme maaltijd.

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Avondfles van +/- 20.00 uur :)

Misschien eerder gaan geven inderdaad. Maar om 18.00 uur krijgt ze haar avondeten. Zou ze dan rond 19.00 uur wel al honger hebben?

5. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hier vorige week precies hetzelfde gehad. Ze wilde de fles niet meer. Ik heb de middagfles vervangen door yoghurt.
    Door de avondfles/ochtendfles heb ik vanille rijstebloem gedaan. Toen wilde ze hem ineens wel weer.
    Ik denk toch dat ze de smaak gewoon niet meer lekker vond omdat ze nu allerlei andere lekkere dingen krijgt (ze krijg hier wel nutramigen ivm koemelk allergie en dat is ook echt niet te zuipen)

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Gister weer gewoon haar flessen (bijna) leeg gedronken gelukkig. Waarschijnlijk heeft ze last van een sprongetje en/of haar tandjes. Ze wilde namelijk weer niet gaan slapen :(.
    Hoop dat deze fase niet al te lang duurt...

Deel Deze Pagina