Hoi, vandaag was ik bij iemand uitgenodigd voor een etentje. Er stond lasagne op het menu, maar toen ik eraan rook, vond ik het wat zurig. Heb dan zo'n 3 hapjes gegeten, maar vond het echt gek smaken, en heb dus de rest laten staan. De anderen zeiden dat er precies ook wel een ander smaakje aan was, maar hebben alles opgegeten. Nu vroeg ik me dus af of ik ook ziek kan worden van enkele hapjes, en of er kans is dat er listeriose of salmonella of zo in zat ? Ik let altijd zo goed op met mijn eten, en wil nu dus echt wel niks aan de hand krijgen... Ben ondertussen 27 weken zwanger trouwens. Alvast bedankt! Sunnyke
Als je maar 3 hapjes op hebt zal het wel mee vallen denk. Mocht je je nu echt opeens niet lekker gaan voelen kan je altijd nog aan de bel trekken Heeft je partner het ook op? En heeft die ergens last van?
Net wat mn voorganger zegt.. Als t echt heel verkeerd was, lijkt t mij dat er wel iemand op zn minst buikpijn van heeft gekregen.. Als dat niet t geval is en jij slechts 3 happen hebt gehad is er niks aan de hand, denk ik..
Hoi, totnutoe heb ik van mijn vriend niet gehoord dat hij last heeft van zijn maag of zo, en hij heeft er ook goed van gegeten, dus denk wel dat ik "safe" zit! Bedankt voor de reacties! Sunnyke
idd, het is goed verhit, dus geen kans op listeriose/toxoplasmose, e.d, want het was goed heet en goed gaar neem ik aan als iets bedorven zou zijn kan je er geen listeriose/toxoplasmose van krijgen, hooguit een voedselvergiftiging en dat is hoogstens vervelend, maar kan niet echt kwaad