Ik had gistermiddag een privéoproep gemist en ook een voicemail. Ik luister m af gisteravond rond 8u, is het een collega van een ander wijkteam in de zorg. Een cliënt wil een klacht indienen ik heb nog nooit klachten gehas! Ik schaam mij hiervoor. Contract net verlengd.... Of ik haar zsm wil bellen en anders morgen met een collega wil bellen die het ook weet. Ik heb nu giga slecht geslapen, vandaag een drukke dag op t werk. Ik vind het niet eerlijk dat ze met een privénummer belt want meestal neem ik die niet aan. Ik ben vaker beschuldigd van onjuiste dingen in hetzelfde team. Oa dat ik 3 cliënten ben vergeten (!) Na uitzoeken bleek dat ze niet wisten dat ik geen werktelefoon had, toen, en dat ze mij zonder bericht extra cliënten hebben toegewezen. Ook moest ik voor het eerst bij een terminaal zieke man zijn waarvan ik niet wist dat hij slecht lag. "vergeten" over te dragen :x ook hebben cliënten mij 2x buiten de deur laten staan omdat ik te vroeg was. Gevolg: klacht terwijl ik mij keurig aan de planning hou. Ik moet vandaag bellen maar pff ik ben al "bang" waar ze nu weer mee aankomen. Ben zo onzeker wat dat betreft....
Heel veel succes en sterkte! Is niet fijn, ik weet er alles van. Probeer daarom altijd zoveel mogelijk officieel vast te leggen, zodat je voor jezelf het dichtgetimmerd hebt. Ik zit nu ook middenin een klacht van een client en dat is zeker niet fijn! Sterkte meid!
Ik probeer mij te herinneren of ik iets fout gedaan heb maar kan mij niets bedenken. Morgen een gesprek, ben benieuwd. Ik ben wel onrustig.
Weet je waar de klacht over gaat? Kan je vandaag niemand bereiken die er meer van weet? Snap dat je je druk gaat maken. Veel succes en hopelijk dat dit net zo'n ongegronde klacht is als die van mij!
Ik heb 2 mensen gesproken, en beiden willen niets zeggen. Ik moet morgen afwachten zeggen ze. Ik maak mij nu gewoon druk, heb ik ook gezegd en het enige wat ik te horen krijg: kan ik weinig aan veranderen! Wat is jouw klacht?
Nou ja wat slecht. Dus wel anderen informeren en zelf niet je wachten tot morgen? Ook niet echt de juiste manier lijkt me. Balen hoor. Ik pb je straks ff. Sterkte, dit is niet fijn.
Het enige wat ik weet is dat een cliënt officieel een klacht wil indienen. Ik weet niet waarover. Wat ik mij kan herinneren is dat ik bij iemand wondzorg moest doen en ze bleef maar doordrammen over "bruin spul" die zat niet in de tas. Heb mij aan het protocol gehouden. Een andere cliënt heb ik overgedragen aan mijn collega en de rest was insuline spuiten en naar bed brengen. Schiet mij maar lek, ik weet het niet! Ik ga er niet mijn contract om verliezen, dat is wel duidelijk gezegd. Ze willen 'het bespreken'.
Wat ontzettend vervelend dit.. Hopelijk wil de cliënt die klacht intrekken of als die nog niet is 'verzonden' ook niet verzonden word. He TS, veel sterkte. Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid na het gesprek.
Pfff niet leuk... maar jij kunt jouw handelen onderbouwen & zoals jij het uitlegt lijkt het mij een vervelende samenloop van omstandigheden, waarbij niet alles jouw aandeel is. Heel veel succes met het gesprek.... be strong!