slecht gevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ryanne, 21 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

Sinds een weekje weet ik dat ik zwanger ben. Misselijk en niet kunnen eten waren de eerste symtomen. Maar nu maak ik me zorgen. Ik heb gewoon het gevoel dat het niet goed zit maar weet niet waardoor het komt. Voel mn buik wel de hele dag mar heb gelezen dat dit normaal is.

wat moet ik nu?

2. Niet meer actief

Misschien dat je eventjes je ha of vk moet bellen, als je het echt niet vertrouwd.

3. Vlindertje S

Vlindertje S Actief lid

31 aug 2007
    147
    0
    0
    als ik jou was zou ik inderdaad even je dokter of vk bellen
    en je angst uitspreken..
    in de stress zitten is namelijk ook niet goed voor je zwangerschap!
    succes!

4. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Je kunt alleen maar afwachten. Vervelend gevoel, maar wel herkenbaar! Ik heb een miskraam gehad en bij de volgende zwangerschap was ik ook vreselijk bang. Je hebt nog geen echo gehad, je kunt nog niets zien en je voelt de baby niet. Dus de vraag spookte ook door mijn hoofd: ben ik wel zwanger? Je kunt nu niks doen dan alleen maar afwachten en er vanuit gaan dat het goed gaat. Ff foorbijten en toch proberen te genieten. Hoe gemakkelijk dat ook is gezegd door mij.. Sterkte en nog proficiat!

5. dolfijntje1980

dolfijntje1980 Actief lid

23 okt 2007
    104
    0
    0
    Hoi Ryanne,

Ik herken je gevoel heel erg. Ook ik heb er veel last van gehad dat ik dacht dat het niet goed was enzo. Helaas is er niet echt iets wat je kunt doen. Het enige is inderdaad bellen met je vk of ha. Hoop dat het gevoel snel weggaat en je dan lekker kunt gaan genieten.

Liefs
    Sil

6. angeloflove

4 apr 2007
    93
    0
    0
    ik zal de dokter of de vk gewoon ff bellen die kunnen je mischien gerust stellen..
    maarhet is toch verder afwachten meid
    veel succes
    kus angel

7. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Hey meid,

Die eerste 13 weken zijn voor iedereen erg spannend...
    Je voelt de kleine niet, je ziet niks, het is allemaal onwerkelijk...
    Helaas is het zo dat je in deze periode ook niks is wat je gerust kan stellen, je baby en je lichaam zelf moeten het werk zelf doen...
    Probeer op je eigen lichaam te vertrouwen, al is dat enrom moeilijk, ik was zelf ook enorm onzeker, en kon er totaal niet van genieten maakte me alleen maar zorgen...
    Probeer jezelf lekker te verwennen en laat je lekker verwennen...!

Sterkte Catheleine

8. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ik denk ook dat iedereen op het begin wel het gevoel heeft dat het niet goed zit. Gewoon omdat het zo raar is dat er een kindje in je groeit en je daar eigenlijk niks van merkt of ziet. Ik denk ook dat als je de verloskundige belt ze zal zeggen dat je je niet druk moet maken en gewoon af moet wachten. En jij moet maar denken dat zolang je niet ongesteld wordt en je geen erge krampen krijgt het gewoon goed zit. En anders doe je nog een testje, ik heb er wel 6 gedaan. En bij elke positieve test werd ik er zekerder van dat het goed zat. Ook onzin natuurlijk, maar wel lekker voor mijn eigen gevoel.

xxx

O ja, proficiat natuurlijk ;).

Deel Deze Pagina