Kwaaltjes op en af.....?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by poeze, Jan 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poeze

poeze Actief lid

Dec 10, 2010
    381
    0
    0
    #1 poeze, Jan 10, 2011
    Last edited: Jan 10, 2011
    Ik heb het idee dat de kwaaltjes van het zwanger zijn bij mij op en af gaan.....
    Vanaf dat ik 6 weken zwanger ben heb ik last van misselijkheid en vind ik het moeilijk om te eten.... niks smaakt :$
    Zo was ik vrijdag en zoaterdag echt vreselijk beroerd dat ik alleen mn bed en de bank heb gezien en bijna echt niet kon eten terwijl ik echt wel weet dat dat tegen de misselijkheid helpt maar toen zelfs niet.
    Gister ging het weer wat beter en vanavond heb ik sinds 1 1/2 week (denk ik) weer wat meer avond eten op.
    Is dit normaal?

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Alle kwaaltjes zijn bij mij steeds op en af gegaan, je hoort dat juist heel vaak, niets om je zorgen om te maken. Geniet er maar van dat je weer (even?) lekker kan eten.

3. poeze

poeze Actief lid

Dec 10, 2010
    381
    0
    0
    Gelukkig, ik maakte me al zorgen...:)

4. Jessie86

Jessie86 Lid

Feb 3, 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het helemaal..Ik ben de hele dag misselijk en kan nieteens aan eten denken. Omdat niet eten ongezond is voor de baby probeer ik toch te eten. Ik heb alleen maar in heel weinig dingen trek...Als ik eenmaal eet gaat het wel, maar de tijd ervoor en erna is vreselijk...Maar ja het is de moeite waard natuurlijk :)

Share This Page