SandraK, Wat kan jij het toch altijd mooi brengen! Je woonkamer is mooi geworden hoor! En opgelucht? Liefs An
Hhahhahah Wendy...dat gaat helemaal goedkomen dus!!!! Ja An,...het begint weer een beetje te komen...maar blijf wel erg moe. Maar ja, ik ben nooit echt op mijn best als ik ongi ben... Wel lief dat jullie allemaal zo meeleven...
ziet er leuk uit sandra.. k ga eenskijken of ik onze opgeknapte slaapkamer kan invoeren...kijken of t me lukt hoor bengel
t is me gelukt, heb 2 foto's van de slaapkamer erop gezet.... in sepia tint zie ik nu pas... het bed is iig wit, en de muur aan die kant is chocobruin. ik ben er helemaal verliefd op zucht
Jeetje meis, wat leuk!!!!! Mooie kamer hoor... Wij moeten de slaapkamer nog onder handen nemen, we zijn net naar de zolder verhuisd. Ik wil het graag bruin met van dat lichte groen. Lime heet dat geloof ik..
Kijk aan, ziet er gezellig uit hoor die kamer van jou En ach als het je humeur ten goede brengt moet je mannetje ook niet klagen hoor
Leuk, even binnen kijken bij mensen... Naast hier kletsen is dat 1 van mijn grote hobby's! Haha. Mooie slaapkamer ook. Werkt vast positief op het klussen!
ja mummy dat werkt zekers positief op het klussen die nieuwe kamer...en tijdens de 'verbouw'periode hebben we op de toekomstige babykamer geslapen, en dat gaf ook een apart gevoel... en candijtje...mijn humeur is altijd goed, tenminste dat zeggen vrienden en familie...ben soms wel wat minder vrolijk oke, maar sjaggie...eigenlijk NOOIT, vriendlief is daar zeer gelukkig mee, vertelt ie me altijd als vriendinnen hun kuren weer vertonen. hihi.. ja ben echt blij met slaapkamer...ons hele huis is nu van top tot teen nieuw, tot en met elektriciteit toe, alleen buitenkant huis is van 1968... gr bengel
Hmm, hier nog steeds geen zonnetje te bekenen.... Niet buiten, en niet in mijn koppie....ik heb zo'n hekel aan dit gevoel...bleegghh..... :x Op de een of andere manier heb ik weer eens een flinke dipperd te pakken.. Ik heb zelfs geen zin om op sommige topics te reageren... Gelukkig wordt er heel veel gereageerd, dus valt het niet op dat ik het ff niet doe....hoop ik... Sorry meiden.....
SandraK, Het weer helpt ook niet mee, zal ik de zon voor je proberen te regelen vandaag? Misschien helpt het... Ik herken het wel hoor dat gevoel. Het komt opeens opzetten en het lijkt alsof het helemaal bezit van je neemt Erg vervelend! Nou meis, sterkte.... Dikke knuffel van An
Hey SandraK, Ik kom lekker bij jou zitten, ik heb namelijk ook opeens een slecht humeur.... Ik voelde het al wel aankomen maar ik ben ongi geworden Ik baal ontzettend... Zal ik thee zetten? Chocolade erbij of iets anders? Liefs An
He meis....wat balen nou.... Nou, kom er maar bij hoor....ik zie er niet gezellig uit maar ik bijt niet... Ennee...doe maar een lekker koppie thee met een groot stuk chocola...
We gaan het samen gewoon gezellig maken. De thee komt eraan, brokken chocolade staan op tafel Liefs An