slecht in slaap komen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door CindyCM, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CindyCM

CindyCM Actief lid

21 mei 2010
    112
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ons zoontje is nu bijna 11 maanden. We hebben nooit problemen met hem gehad met slapen. We leggen hem in bed en binnen een paar minuten slaapt hij en dat doet hij ruim 12 uur. Sinds een paar dagen is hij niet in slaap te krijgen. Zodra je hem in bed legt krijst hij de hele boel bij elkaar. Na ongeveer 5 minuten gaan we naar hem toe. Hij is zo overstuur, dan troosten we hem en dan gaat hij weer zijn bedje in, maar hij houdt vol. Gisteren sliep hij pas om 21:30. Volgens mij komt er geen tandje door, hij is ook niet ziek. Overdag is hij heel vrolijk, er lijkt niets aan de hand.

Hopelijk is dit een fase. Herkennen jullie dit? Wat doen jullie in deze situatie?

2. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik herken het niet (gelukkig) maar ik denk wel gelijk aan een sprongetje. De 11 maanden sprong was hier wel heel heftig! Ze sliep hier wel goed in maar werd een paar keer per nacht goed wakker en bleef dan erg luidruchtig 'kletsen' en roepen. Heel vermoeiend... Maar goed, ik denk dat het een fase is, hier was het na een paar weken opeens over.
    Bovendien gaan ze nu toch ook een beetje verlatingsangst krijgen ofo? Daar kan hij ook last van hebben. Ik denk dat jullie het goed doen door te troosten en wel weer op bed te leggen. Denk dat jullie er 'even' door heen moeten helaas...

Succes

3. CindyCM

CindyCM Actief lid

21 mei 2010
    112
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ach ja...we zijn niet de enige, het gaat vanzelf over. Eergisteren duurde het 2 uur en gisteren 1 uur.

Deel Deze Pagina