Hoi iedereen, Ik voelde me al een paar dagen niet topfit, maar er was mee te leven. Nu word ik net wakker met een gigantische keel en keelpijn, slikken doet pijn enz. Momenteel ben ik 33 weken zwanger en ik vraag me af wat je mag gebruiken tegen keelpijn; trachitol, strepsils? In hoeverre heeft mijn conditie op 't moment invloed op de kleine? Bedankt voor de reacties
Ik heb dit pas ook gehad. Ben langs de apotheek gegaan, maar het enigste wat ik mocht was thijmsiroop. Maar ik heb ook zwangerschapssuiker erbij.... Verder veel gegorgeld met zout water en neusspray zoutoplossing om alle holtes open te houden. Succes en beterschap!
ik ben er net zo goed als anaf! hoest me alleen nog te pletter! ik ben de dag en nacht doorgekomen met paracetamol en hete snoepjes. de beeb had er olgens mij niet eel an want die was megadruk!
Bedankt dames, hoop dat t snel over is. Maar wat wil je ook, vorige week vallen de mussen nog van het dak en deze week mag de winterjas weer uit de kast
Ik heb hier ook veel last van gehad in mijn zwangerschap. Volgens mijn VK mocht je gewoon trachitol gebruiken maar kan je strepsils beter laten liggen. Het feit dat jij keelpijn hebt kan geen kwaad voor de kleine hoor! Ook heb ik bepaalde hoestdrank gebruikt die in de zwangerschap gebruikt kon worden; ik geloof dat dat Daro was. Het stond in elk geval duidelijk vermeld in de bijsluiter!
Er zijn hoestpastilles van Daro, die zijn met kamille en honing, de mag je hebben. Verder niet heel veel helaas!