Slecht inslapen, 's nachts lang wakker.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door liedjepiedje, 2 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Wat heerlijk voor jullie Sandraske! Echt top!

Hier was het vanavond nog drama. Maar ik weet nog dat dat ook was toen ze voor het eerst daar was toen ze 5 weken was. Toen was ze de eerste avond ook erg onrustig. Dus ben vooral benieuwd na vandaag!

2. Diana76

Diana76 Actief lid

31 jul 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn Sanderaske. Hopen dat bij ons die osteopaat ook helpt.

Ik wist niet wat het kiss syndroom was, dus heb ik dat even gegoogled. Klinkt wel heftig allemaal. Was dit bij jullie kinderen ook zo of hadden jullie kinderen bepaalde klachten hiervan?
    Dat verhaal van dat naar achteren overstralen, herken ik wel bij mijn dochter als ze 's nachts moet huilen. Kan je daar dan ook milde klachten van hebben of hoe moet ik dit zien?

3. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Diana. Bij mijn dochter waren we er vroeg bij. Met 5 weken oud al. Dus konden ze met een kleine behandeling helpen.
    Wij kwamen er zo vroeg achter doordat ik het 'geluk' had dat mijn buurvrouw het herkende van haar zoontje die had hetzelfde gehad maar daar kwamen ze veel later achter. Dus die had ook veel meer klachten, ook op latere leeftijd.

De fysio zei nu dat het waarschijnlijk teruggekomen is doordat ze een keer hard op haar billen is gevallen. Dan schiet het fout ofzo. Kan het niet zo goed uitleggen.

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Even een joehoe momentje! Vannacht geslapen van 19.30-6.45 zonder wakker worden :D! Kon me de laatste keer niet meer herinneren, sowieso zijn ze op een paar handen te tellen die nachten. Maar het zit er nog in dus, das hoopgevend :).

Vanavond wel overstuur in bed en ook in mijn armen overstuur, ze wilde niet op haar kamer zijn. Nog even weer mee naar beneden geweest. Om 20.00 in slaap gevallen! Ik ben benieuwd wat de nacht brengt. Hoop op nog zo eentje!

5. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    O heerlijk! Hier ook vrij probleemloos gaan slapen nu. We hebben haar nog een paar kreuntjes horen geven. Maar we hoefden er niet heen!
    Zo fijn! Nog wel met valdispert hoor!
    Maar ben hier al zoooo blij mee!

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Van 20.00-6.00! Ze is wel een beetje moe, want ze heeft 11 uurtjes nodig ongeveer. Maar super, weer doorgeslapen dus.

7. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Fijn!! Hier van 19:00 uur tot 8.00. En niet een keer naar haar toe hoeven gaan!!!!! Jeej!
    Nu de nachten weer iets beter gaan lijkt het wel dat ik de moeheid nu pas voel!

8. Meijke

Meijke Niet meer actief

Het super goede nieuws is...dat ze al 4 nachten door heeft geslapen. De helft van het slaapprobleem opgelost. Nu nog het inslapen, ze krijst (letterlijk) alles bij elkaar. Het is zelfs bijna onmogelijk haar te troosten op haar kamer, dat lukt alleen er buiten. Als we de kamer in willen gaan, klampt ze zich aan het deurkozijn vast. Ik kan er zo moeilijk tegen...elke avond en dat bijna elke dag al 17 maanden lang.

Goed ik ga de boel maar eens opruimen beneden, manlief is bij haar. Ik zit weer eens te janken dus aan mij heeft niemand wat.

9. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik kan me goed voorstellen dat je er niet meer tegen kan. Pfff ik kan het na 6 weken al heeeel slecht hebben.
    Hier ook nog steeds een wakker meisje. Niet krijsen, maar gewoon mopperen en af en toe huilen.
    We hebben vandaag weer zelfs dat valdispert gegeven.

Gisterenavond hadden we niets gegeven en was de avond ook rommelig. Vannacht 1 keer wakker geweest maar viel snel weer in slaap.

Pff vermoeiend hoor. Ik begrijp er niets van! Het blijft maar duren.

10. Meijke

Meijke Niet meer actief

Om 20.30 is ze in slaap gevallen gelukkig. Het is ook zo zielig voor haar. Af en toe gaat ze wel liggen, maar met de ogen wagenwijd open, zodat ze ons in de gaten kan houden lijkt het wel.

11. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Hier slaapt ze nu ook. Wij gaan er niet meer bijliggen. Ze huilt niet continu en krijst ook niet. Het is huilen, mopperen en kletsen.

Deel Deze Pagina