Heimwee naar zwangerschap

Discussion in 'Baby en dreumes' started by missnanda, Jun 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missnanda

missnanda Bekend lid

Oct 26, 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Hey Allemaal,

Wij hebben een prachtig zoontje van bijna 4 maand.
    Maar nu begint het wel weer heel erg te kriebelen voor een tweede, en naar het gevoel om weer zwanger te zijn:).
    Dat getrappel in je buik, de prachtige echo`s.
    Hebben meer meiden dit?

2. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

Aug 11, 2008
    1,477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Toevallig zat ik gisteren de foto's te bekijken van de laatste weken van mijn zwangerschap en ik kreeg ook echt even zo'n heimwee gevoel. Ik mis het zwanger zijn in heel veel opzichten niet, (hoewel ik het heerlijk vond en een fijne zwangerschap had) maar het gevoel je kleintje altijd en overal heel dicht bij je te hebben en hem nog met niemand te hoeven 'delen' (gemeen hè :)) mis ik wel eens.

Toch leg ik het altijd heel snel weer naast me neer en dat lukt gelukkig ook want voor mij was het m'n eerste en tevens laatste zwangerschap (die goed ging want ik heb ook 2 miskramen gehad in 2008 en 2009) want ik heb inmiddels de respectabele oma-leeftijd ;) van 40 jaar bereikt en dat was mijn grens.

Hier is 't gespreksonderwerp op dit moment de sterilisatie van m'n man. Die kijkt er enorm tegenop, maar ik wil heel graag dat hij 't zo snel mogelijk laat doen, misschien onbewust wel omdat ik bang ben dat 't toch weer ergens gaat kriebelen....

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Ik mis het zwanger zijn zooooo ontzettend!!! Maar het gaat zoals nu de plannen zijn niet nog een keer gebeuren... Heb momenteel mn handjes vol hahaha en we hebben altijd al 2 kinderen gewild, laten die nu net in 1x gekomen zijn hahaha

Share This Page