Slecht nieuws 20 weken echo, op zoek naar lotgenoten

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door NathalieD, 18 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mees17

Mees17 Actief lid

30 jun 2014
    297
    0
    0
    Hoi Nathalie,

Dat is alleen maar hartstikke goed dat je er positief in probeert staan. Dat hebben wij ook zeker gedaan. Maar voor ons was de realiteit anders.
    Ons is verteld dat de hoogte van het open ruggetje een indicatie geeft maar dat het altijd gissen blijft omdat elk kind uniek is en op zijn eigen manier ontwikkeld. Je krijgt dus te maken met grote onzekerheden omdat je nu eenmaal geen garantie hebt.
    Wij zeiden tegen elkaar dat als de kinderneuroloog enigszins positief zou zijn over onze dochter we ervoor zouden gaan. Zij was het hoofd van het SB team in ons zh, dus als iemand ons goed advies kon geven was zij het.
    Daarnaast is het een persoonlijke beslissing die alleen jij kan maken.
    Vertrouw op je eigen gevoel, dan neem je altijd de juiste beslissing voor je kindje.
    Ik wens je heel veel liefde en kracht toe en mijn gedachten gaan uit naar je!

2. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Dankjewel. Ik heb inmiddels contact met deze mensen en dat doet me goed.

3. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Dat klopt. Klinkt raar maar dat is best een opluchting omdat het jongetje best veel kan. En de plek bij ons kindje dus nog gunstiger is.

4. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Dat begrijp ik. Als het bij ons kindje hoger zat dan was de stap om er voor te gaan ook groter geweest dan nu. Lief dat je aan ons denkt. Dat doet me goed.

5. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.923
    1.826
    113
    Leerkracht
    België
    :) Dat is fijn!

Deel Deze Pagina