dank jullie wel, we zijn vandaag niets wijzer geworden, de niertjes waren wel wat vergroot. hetgeen de 20 week echoman vertelde bleek neit het geval, maar ook hij kon alles niet goed zien, omdat het kindje verkeerd ligt. nu meoten we morgen naar groningen voor een echo en een vruchtwaterpunctie. dus nog steeds afwachten, voor of na het weekend krijgen we de uitslag. anita
Pfff wat vervelend, je hoopt toch uitsluitsel te krijgen! Hoop dat de punctie meevalt morgen en dat ze het snel weten. Die onzekerheid is ook niets! Heel veel sterkte met wachten...
de punctie viel neit echt mee. het echo nieuws was iets positiever. en nu krijgen we vanmiddag tussen 3-5 telefoniche de uitslag van de punctie. spannende middag voor ons dus.
succes met wachten hoop dat de uitslag goed zal zijn maar nog ff vraag stel dat de uitslag niet zo positief is wat gaan jullie dan doen
sjonge, wat spannend en slopend dit zeg. ik wil jullie heel veel succes toewensen met elkaar en hopelijk valt het allemaal mee!
vanmiddag om 15.20 de uitslag gekregen. POSITIEF er zijn geen rare afwijkingen gevonden uit de vruchtwaterpunctie. wel heeft onze kleine een hartafwijking, die na de geboorte oparatief te behandelen is. worden meer kindjes mee geboren. een gaatje in de ductus. we kunnen nu dus lekker genieten van de resterende 17 weken, en wachten dan af. iedereen bedankt voor het aan ons denken, doet ons goed. we gaan nu dus indd genieten
ohhh blij te horen dat het goed nieuws is ja en dat kleine hartafwijking na mooi dat die operatief te behandelen is super dat nieuws zeg nu genieten he
oh meissie wat fijn dat het toch allemaal me valt het nieuwd en tja het hartje als dat te helpen is danvalt het allemaal wel mee of neit(blijft niet leuk) geniet maar van je overig weken succes.
hallo allemaal, bedankt voor jullie berichtjes. we gaan nu zeker van de resterende weken zwangerschap genieten, en wachten nu eht behandelplan af van de gyneacologen. we zijn weer helemaal positief.
Jeetje wat een schrik, maar gelukkig een positieve uitslag van de punctie. Ik ben ook mama van een kindje met een (ernstige) hartafwijking en ook wij kregen het te horen bij de 20-weken echo. Onze kleine man is nu 8 maanden oud. 1 keer geopereerd toen ie 5 dagen oud was, en de volgende operatie staat in de planning voor rond zijn 1e verjaardag. Mocht je toch nog eens op zoek willen naar lotgenoten, dan heb ik wel een paar sites voor je! Ik wens je een hele fijne rest van je zwangerschap toe!