Slecht nieuws dus dilemma!

Discussie in 'De lounge' gestart door Luuntje, 31 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuntje

    Luuntje Lid

    3 feb 2007
    74
    0
    0
    Bedankt meiden! Jullie hebben me het laaste duwtje gegeven. Heb het er net met mijn vriend over gehad en hebben besloten er mee door te gaan.

    Ook met de achterliggende gedachte dat het hem misschien heel veel kracht geeft.

    Nu natuurlijk te hopen dat het ook allemaal mag lukken maar daar blijven we nog maar even optimistisch over.

    Thanks!X
     
  2. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    In de eerste plaats sterkte! Want het is niet niets wat je mee moet maken.

    Goed dat jullie er toch mee doorgaan hoor. Er bestaat geen perfect moment om zwanger te worden er is altijd wel wat. Als je op het goed moment wacht komt dat gewoon nooit.
    Hopelijk wordt je snel zwanger en kan je vader nog lang van zijn kleinkind genieten!

    Linda
     
  3. sim

    sim Niet meer actief

    ik vind ook dat je door moet gaan, het zou geweldig zijn voor je vader en inderdaad geeft het hem misschien nog meer kracht om te vechten.

    heel veel sterkte en hoop dat je snel zwanger raakt..
     
  4. Lolake

    Lolake Actief lid

    24 mei 2007
    203
    0
    0
    Dag meid,

    Om te beginnen wil ik je veel sterkte toewensen.
    Maar ik zou er ook mee doorgaan.
    Ik denk dat jouw vader heel blij zou zijn voor jou.
    En als hij weet dat er een kleinkind op komst is kan hij misschien veel langer tegen deze onrechtvaardige ziekte vechten.
     
  5. Syl Rebecca

    3 jul 2006
    56
    0
    0
    Mijn vader heeft prostaatkanker, nu alweer bijna 3 jaar. Hij is ook aan de hormonen, dit heeft dezelfde termijn gegeven als bij jouw vader.
    Het gaat heel goed met hem, tuurlijk stijgen zijn PSH waardes wel, maar ik hoop toch wel dat we de 5 jaar ruim gaan overschrijden. Nu is dit voor mij een reden geweest om te stoppen met anticonceptie, omdat ik heel graag wilde dat mijn vader zijn kleinkind zou ontmoeten en visa versa.
    Ik heb 2x een miskraam gehad en ik ben dus blij dat ik de beslissing toen al genomen heb, voor je het weet ben je ruim 2 jaar verder.
    Mijn vader is overigens wel erg veranderd door de hormonen, ik weet niet of jouw vader dezelfde krijgt, maar voor de hormonen die mijn vader krijgt is het algemeen bekend. Dit levert nog wel leuke situaties op wanneer onze hormonen elkaar ontmoeten...
    Verder zijn ze heel erg bezig met medicijnen ontwikkelen die ervoor zorgen dat de hormonen langer hun werk blijven doen, elke dag wordt er weer iets nieuws ontwikkeld. Dan kan er nog zoveel gebeuren in 5 jaar tijd, dus blijf positief!

    Sterkte met de verwerking van het nieuws.

    Gr. Sylvia
     
  6. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Jeetje, das inderdaad een klap, heel veel sterkte. Om antwoord te geven op je vraag: Ik zou absoluut doorzetten. Misschien dat je dan een baby hebt voordat je vader komt te overlijden en dan heeft hij zn kleinkind toch nog meegemaakt. Het is heus niet egoistisch van je, ik denk dat je vader het juist fijn zou vinden om te weten dat jullie voor het nageslacht gaan zorgen.
    Praat er anders eens met je vader over en kijk hoe hij erover denkt.

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  7. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou zeker door gaan met jullie kinderwens, je vader zal het geweldig vinden als hij nog opa kon worden!
     
  8. Niet meer actief

    Hallo, Ik zou er ook gewoon voor gaan, misschien is dit voor je vader ook weer iets om weer langer door te vechten.

    Bij mijn oom was het ook zo dat hij niet meer te genezen was, en ze gaven hem werkelijk nog maar 6 maanden, hij hoorde dat zijn zoon vader werd en wat denk je mijn oom is overleden na de 1e verjaardag van zijn kleindochter en dat was dus meer als 2 jaar later :)

    Die man heeft dus toch nog weten te knokken en ook puur omdat hij de geboorte van zijn 1e kleinkind mee wilde maken en toen nog eens de 1e verjaardag meegemaakt!
     
  9. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    meid het ken idd een doel zijn voor je vader!
    mijn moeder was ook ongenezelijk ziek en die wou ons (mijn zus en mij en mijn zus der kids) niet alleen laten en ze heeft gevocchten tot op het laatste stukkie!
    ze heeft 2 jaar nog geleefd met kanker!
    dus meid kom op hij zou het super mooi vinden!
     
  10. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    op de 1e plaats heel veel sterkte dat zullen jullie zo te lezen op korte termijn nodig hebben, ook om het slechte nieuws te verwerken.

    maar ik persoonlijk zou zeer zeker doorgaan zeker ook in de hoop dat je vader zijn kleinkind toch misschien nog zou kunnen zien.

    ik vond het een verschrikkelijk idee wetende dat mijn vader de kleine nooit zou kunnen meemaken en ik weet zeker dat als hij geweten had dat hij zou gaan echt de kleine nog had willen zien.Denk dat dat voor elke ouder geld dus ook voor jouw vader.

    wens jullie veel succes alles bovenal hoop ik dat je vader geen lijdensweg zal hoeven te ondergaan en dat je vader de kleine nog geboren ken zien worden voor zijn tijd er hier op zit.

    sterkte meid.
    smoekie
     
  11. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    mijn oma is overleden aan kanker na een zeer lang en akelig ziekbed. mijn oma wilde heel graag klein kidneren en mijn ouders hebben voor haar hun 'plannen' omgegooid en zijn eerder aan kinderen begonnen. mijn oma heeft langer geleefd dat verwacht en zelfs toen ze al in geen tijden het huis meer uit was geweest is mijn oma toch nog naar het ziekenhuis gekomen toen mijn broer geboren was! niet heel lang na de geoorte is mijn oma overleden.

    mijn moeder is nog steeds heel blij met hoe het gegaan is, mijn oma was zó blij met haar kleinkind en heeft tijdens de zwangerschap nog zo genoten en afleiding gehad!

    ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden en samen sterk door een moeilijke periode heen gaan komen!
     

Deel Deze Pagina