heey meis heel veel sterkte, en geniet van ieder moment met dit soort dingen ga je eigelijk pas inzien hoe kort het leven ken zijn... ik heb het zelfde mee gemaakt met mn moeder, helaas is zij er in 2004 aan overleden! en meid 1tip gewoon lekker boos wezen op iedereen lucht altijd op andere de schuld geven is voor hun niet zo leuk maar motten ze maar begrip voor hebben!!! als je een keer wil kletsen stuur je maar een pbtje of voeg je me toe aan msn!!! heel veel sterkte xxx
Wat een rot nieuws zeg Kanker vind ik nog steeds een van de engste ziektes die er is. Het kan zo geniepig om zich heen slaan zonder dat je er erg in hebt. En t komt toch nog zo vaak voor. Ik ben nog geen mensen kwijt geraakt door deze ziekte op mn oma na. Maar toen was ik 1 dus daar weet ik weinig van af. Wel al veel dieren, maar goed dat is natuurlijk anders dan als het een familie lid is, zeker als t je vader of moeder betreft. Die horen gewoon nog n hele poos bij je te zijn, zeker nu er net n klein kind is! Ik hoop van harte dat de chemo aanslaat en dat dit ook zo mag zijn. En je pa nog een hele poos mag genieten van het grootvaderschap. Sterkte voor jou, je pa en al jullie dierbaren.
Wat een vreselijk nieuws! In ieder geval wel een grote kans dat hij nog beter wordt, dat is erg belangrijk. Ik wens jou en je vader veel sterkte de komende tijd.
Ik wens jou en je familie heel veel sterkte en zeker ook je vader met alle kuren die hij moet ondergaan. Ik hoop de kuren aanslaan en je vader snel van alle ellende af zal zijn. Hou je taai!!
Lieve Kathy, Heel veel sterkte de komende periode voor jou en je gezinnetje!! En wens je vader heel veel beterschap, ik hoop dat jullie na de eerste chemo goed nieuws zullen mogen ontvangen en dat weer een stukje van de zorgen zal weg nemen!!<------Voor je vader en jullie gezin, heel veel geluk gewenst in deze vervelende periode van piekeren en zorgen! Liefs Carry
He meis, Ik wil je even een hart onder de riem steken, ik weet zelf hoe het is als je vader ziek is. Wat een hoog percentage genezingskans zeg!! Dat is mooi. Bij mijn vader is vorig jaar november vastgeseld dat ie longkanker heeft. Het zit bij mijn vader niet in de longen maar ertussen, waardoor ze ook niet kunnen opereren. Hij heeft chemo's gehad en dat heeft aangeslagen, nu is ie al een maand of 4 weer chemo vrij en moet over een maand weer voor controle. Ik heb er zelf nu geen goed gevoel over, ik weet niet waarom maar dat heb ik gewoon. Ik ben zo blij dat bij ons huwelijk kon zijn, maar ik zie hem nu weer een beetje aftakelen. Misschien komt het door het warme weer .... Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen de komende tijd!! gr patje.
Ik wens je veel sterkte en kracht toe. Hoop houden meis! Het klinkt misschien als een cliché maar ze komen steeds verder in de onderzoeken naar kanker. Mijn oom heeft keelkanker en de chemo is bij hem ook goed aangeslagen.Zo goed dat zijn canule ( buisje in keel waar hij door praat en ademt ) er vandaag uit mag! Sterk zijn en geloven in dat het goed komt! Liefs en een stevige knuffel, Nies
Hé Kathy, Da's verdrietig nieuws... hopelijk slaat de chemo aan en kunnen jullie nog lang van elkaar genieten. Sterkte! Sandra
Wat verschrikkelijk nieuws. Als ik dat altijd hoor ben ik altijd blij dat mijn moeder "maar"MS heeft. Ik wens je heel veel sterkte in deze zware periode.
Nogmaals bedankt allemaal voor die lieve en steunende woordjes. Vandaag kan ik het allemaal al iets beter relativeren, maar het blijft toch maar een angstige periode. Zal blij zijn als het dinsdag is en dat m'n pa dan z'n eerste kuur krijgt/ LIs dan toch al de eerste stap, naar een (hopelijke) genezing.
He Kathy, wat een moeilijk nieuws voor je! De komende tijd zal wel spannend worden! Ik hoop van harte dat de kuur aan zal gaan slaan!
Jeetje meid wat vreselijk!!! Het is ook een afschuwelijke ziekte ook he Ik hoop dat de kuur goed zn werk doet en hij mag genezen!! Ik zal voor jullie duimen!!
Heel veel sterkte in deze rot periode, laat je niet gek maken. En blijf positief. Ik heb helaas een paar jaar terug mijn moeder verloren aan beenmerg kanker, ze is 6 jaar ziek geweest... Die periode is helemaal niet leuk en je krijgt van iedereen goedbedoelde adviezen waar je niets aan hebt.... Zoek veel steun bij je hubbie en je vader en doe wat je zelf denkt wat goed is! veel geluk.