Ik wil graag mijn abonnement verlengen en ben rond aan het kijken welke telefoon ik wil. Nu ben ik aan het twijfelen tussen een i.phone4 en een son.y xperia. Ik vind de abonnementen bij de i.phone best duur dus neig ik naar een xperia. Maar welke?.. Dus wie heeft een xperia, welke en wat voor abonnement heb je?
Ik heb zelf geen Xperia maar mijn man wel.. Een Xperia Z.. Erg fijn toestel! Zelf heb ik een samsung S3.. Ben ik ook erg tevreden over!
Ik heb een iphone, dus kan je geen antwoord geven op je vraag, maar deze iphone fan wilde wel even van zich laten horen
Ik heb zelf een iphone, en ben dan ook een echte iphone fan. Sony heb ik geen ervaring, ken ook niemand met die telefoon.
Ik heb bij Vodafone gewerkt. Heb veel toestellen gehad maar geef toch echt de voorkeur aan de iphone! Heb nu de 4s. En in Maart loopt abo af zal je dit zeggen wordt de eerste toestel die ik niet ga verlengen maar hierna een sim only ga nemen. Toestel is echt fantastisch en wil geen andere meer. Zo kun je het ook doen. 2 jaar een abo nemen en dan over gaan op sim only. Wij gaan daarna al ik perse een nieuwe iphone zou willen wel een toestel los kopen.
Ik heb een Experia T. Ik vind het een onding, mag blij zijn als ik weer een andere mag uitzoeken. Bereik valt elke keer weg, internetverbinding moet ik elke keer opnieuw instellen, het beeld flikkert en de accu is na een paar maanden al aan het eind van zijn latijn (en dan laad ik hem alleen op als de accu bijna leeg is). Ding maakt ook spuuglelijke foto's trouwens
Ja daar zou ik ook voor gaan! De x.p.e.r.i.a. bevalt hier slecht. Hij loopt steeds vast, en er is telkens wel weer wat mee. Qua camera vind ik hem super, maar ik zou hem echt niet opnieuw kiezen.
Kies de iPhone, kan je hem omruilen voor een bulldug.. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/452228-triest-zijn.html Maar persoonlijk vind ik Samsung veel fijnere telefoons hebben.. Is er een reden waarom je uit deze 2 telefoons wil/moet kiezen?
Bedankt voor de antwoorden. Missy: dat vind ik zelf eigenlijk de mooiste Van de iPhone weet ik gewoon dat het een goede is maar van de xperia niet. Maar jij hebt een Samsung? En welke? Ik heb al eens een Samsung gehad en dat was een goed toestel. Alhoewel ik ook een sony heb gehad en die ook goed was maar dat is alweer zoveel jaar geleden.
Ik heb de eerste experia s ofzo? Geen handig ding, loopt snel vast ook gewoon op internet sites, ik zou hem ook niet weer nemen Kan zelfs mn 3g (snelheid van mn internet bedoel ik dan) niet aanzetten, moet t met 2g doen, terwijl 3 g wel zou moeten kunnen, maar dan heb ik gewoon totaal geen bereik, niet gewoon en niet van mn internet Irritant dus Alles goed verder
Ja ik vind ze zelf ook de makkelijkste in de omgang. Ik heb nu de Samsung Galaxy S3, kon ook voor de S4 kiezen, maar ik vond hem niet erg veel verschil met de S3.. Vond het in ieder geval niet de moeite waard om er meer abonnementskosten omhoog te gooien..
Hier hetzelfde toestel, tot nu erg tevreden, maar heb m nog geen maanden, dus hoop maar dat het goed blijft. Hier t mobile via gsmtopdeals, altijd goed bereik, zowel internet als telefonie. Foto's vind ik overigens vrij scherp en goed van kleur.
Ik heb de Samsung Galaxy S4 sinds een week. Vind hem geweldig! Vooral dat ik kan scrollen met ogen of door het wuiven met mijn handen. Ook de camera is echt onwijs scherp. Hij heeft sowieso het beste scherm van alle toestellen op dit moment. En hij is erg snel. hij heeft op het eerste oog geen verschil met de Samsung S3, maar de S4 heeft veel betere specificaties. Ook het design is strakker. Ik baal alleen dat ik de witte S4 genomen heb...ik dacht dat ik zwart besteld had, oeps. Ik heb een 1 jarig abonnement. Twee jaar zou ik nooit doen.