Nee, wat erg... Ik ben echt even in shock. Wat is dit erg.. Ongelooflijk. Ik heb even moeten googelen want ik kende de term niet. Maar je hebt eigenlijk geen keus. Wat ontzettend zwaar moet dit zijn. Ik weet nog dat je vol trots je mooie echo showde hier op zp. En dat je zo opgelucht was omdat ze tegen je zei dat de baby goedgekeurd was. Dat kan toch niet?! Hoe kan iemand zeggen dat er bij de 20 weken geen gekke dingen meer aan het licht zullen komen. Het was dan wel een pretechobureau, maar dan nog verwacht je toch een bepaalde mate van professionaliteit. Des te harder nu de klap in jullie gezicht. Heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je wat hebt aan de tips die de dames hiervoor genoemd hebben.
Heel veel sterkte, echt afschuwelijk dit! Zou het nog wel laten weten aan dit echobureau zodat ze er op z'n minst van leren voor de toekomst.
Bedanktallemaal voor de lieve reacties. Ik kan het nog steeds niet geloven, mijn buikje groeit langzaam door en gister was hij druk aan het bewegen in mijn buik. Zo confronterend, zolang hij inmijn buik zit heeft hij nergens last van, maar wanneer hij na 9 maanden geboren zou worden, zou hij nooit goed en zelfstandig kunnen ademen en binnen enkele minuten tot uren overlijden. De verloskundige praktijk ga ik zeker inlichten, zodat ze ook hier voortaan op letten en dit nooit meer tegen een ander gezegd kan worden. Maar nu is alles te vers en moet ik alles eerst laten bezinken
Lieve Jajo!! Wat een schok zeg. Ik vind het echt verschrikkelijk voor jou en je partner. Heel veel sterkte en kracht toegewenst!! Dikke knuffel XX
Lieve Jajo, Je bent sinds het slechte nieuws geen moment uit mijn gedachten geweest. Ik denk aan je en brand een kaarsje voor jullie. Hopelijk is het snel achter de rug. Dikke knuffel, Bloezem
Lieve Jajo, Het laat me niet los.. Wat moeten jij en je vriend door een hel gaan, vooral nu je de kleine volop voelt en je buik zo aan het groeien is. Verdorie. En wat een hard gegeven dat hij in je buik volop leeft maar geen enkele kans maakt als hij eenmaal geboren is. Woorden schieten tekort. Dikke knuff