ik heb zo`n schattig klein naaimachientje, nu heb ik ruzie met dat ding. ben al de hele middag bezig om de onderdraad goed te krijgen. eerst het hele huis op zn kop gezet om de handleiding te vinden en zelfs daarmee krijg ik het niet voor elkaar. en dat terwijl ik het eerder wel voor elkaar kreeg. nu is het alweer een tijdje geleden dat ik hem gebruikt heb maar je zou toch zeggen dat het moet lukken. niet dus heeft iemand ervaring met zo`n ding? liefs doris
Ik heb helemaal geen ervaring met welke naaimachine dan ook, maar misschien kun je het merk en type bij Google intypen, en dan "handleiding" erachter, en dan zoeken?
ik ook geen ervaring. maar mij lijkt dat het een 'simpele handeling' is voor iemand die er verstand van heeft. die van mij staat voor straf op zolder.
de handleiding heb ik, maar zelfs daarmee krijg ik het niet voor elkaar. tzal idd wel iets heel simpels zijn als je het weet. ik ga vanavond nog wel ff verder puzzelen. liefs doris
Ik heb wel ervaring met naaimachine... Voornamelijk met mijn eigen Laat ik het zo zeggen: ik zit er regelmatig achter. Weet niet wat precies het probleem is?