Heel veel sterkte deze tijd!Ik hoop dat je moeder nog met je ukje kan knuffelen en in haar armen kan houden!
Heelheelheel veel sterkte in deze vreselijk moeilijke tijd! Probeer er samen wel een MOOIE tijd van te maken hoe dubbel dat dit ook klinkt! Liefs, Chantal
het enige wat ik kan zeggen is heel erg veel sterkte in deze tijd. Ik hoop voor jullie dat je moeder de geboorte van haar kleinkindje nog mee mag maken!
@Danoontje, Ik vind het knap dat je alles zo onder woorden kunt brengen. Helaas weet ik uit ervaring wat een ellende deze ziekte brengt. Mijn moeder heeft poliepen in haar darmen die elk jaar moeten worden weggehaald. Mijn schoonvader is een paar jaar geleden overleden aan darmkanker , heel kort na de diagnose en een tijdje daarna kreeg mijn schoonmoeder darmkanker, zij leeft gelukkig nog (wel heeft ze een stoma). Wij hebben het er af en toe wel over hoe de vader van mijn vriend het gevonden zou hebben om opa te worden, maar ja... Ik wens jou, je moeder en de rest van de familie nog een goede tijd samen toe. Ik bedoel dat ze zich nog zo goed mogelijk mag voelen. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Heel veel sterkte! Liefs van mij. Ik zal aan jullie denken Live strong meer kun je niet doen...
Ik weet eigenlijk niet wat ik hierop moet zeggen Ik ben 5 jaar geleden mijn vader verloren aan een hersentumor, die gaven ze 2 jaar en het is 11 weken geworden. Mijn vriend en ik zijn toen al verloofd zodat hij toch 1 ding mee kon maken van zijn enige oogappeltje. Ik wens jullie allemaal heel veel stertke en meis, geniet ervan zolang het nog kan. Klint misschien hard om er nog van te genieten maar ik kan het weten dus doe het!! Veel liefs Noesje
Goh...eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen...wat erg... Ik heb even een traantje moeten wegpinken bij je verhaal. Ik wens je heel erg veel sterkte toe en je familie uiteraard ook. Ik vond het idee van een videoboodschap (wat eerder werd geopperd) een heel mooi idee en cadeau voor je kindje. Ik zou mijn moeder ook overal bij gaan betrekken.
Wat een verdrietig verhaal Heel veel sterkte en ik hoop dat je moeder je kindje nog mag zien Dikke knuffel!! Liefs An
Ik hoop zo voor jullie beiden dat je moeder je kindje nog mag voelen en beethouden. Ik heb zelf mijn opa nooit gekend, maar toch altijd gemist. Dus ik vind zo'n videoboodschap een ontzettend goed idee. Heel veel sterkte voor jullie allen. liefs janne
Goh meis, hier wordt je stil van! Wil jullie heel veel sterkte wensen en ik hoop met heel mijn hart dat je moeder jouw kindje nog vast mag houden!! *knuf*
Jeetje ik ben erg stil van en zit hier met tranen in mijn ogen. Ik hoop dat ze de geboorte van je kindje gaat meemaken,en ik wil je heel erg veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.
Wat een verhaal, ik werd er gewoon stil van. Ik wil jullie allemaal heel veel sterkte toewensen en ik ga duimen dat je moeder haar kleinkind op zijn minst nog een knuffel kan geven.
Ik zit hier met tranen in mijn ogen... Ik gun het jullie zó van harte, het zou toch nog iets moois zijn voor haar en voor jullie als ze jullie kindje zou mogen vasthouden. Ik wens jullie heel veel sterkte toe, het lijkt me verschrikkelijk om zoiets mee te maken in zo'n situatie.
Zit je verhaal met tranen in m'n ogen te lezen! Vind het echt vreselijk voor je. Ben zelf op wat latere leeftijd zwanger van m'n eerste en het is altijd m'n grootste angst geweest dat m'n moeder dat niet meer zou mee kunnen maken. Kan me dus heel goed voorstellen hoe verdrietig je bent. Wens je echt heel veel sterkte! Dikke kus van mij.
Jeetjes wat vreselijk allemaal wat je door maakt Heel veel sterkte voor jou en de rest van de familie en vrienden.