IK hoop voor jullie familie dat jullie nog samen kunnen genieten, voor zover mogelijk, van je zwangerschap. Niet teveel vooruit kijken genieten van elk kostbaar moment. Veel sterkte toegewenst!
hallo meiden, bedankt voor alle lieve reactie, ik heb ze net allemaal door zitten lezen en zit weer met dikke tranen hier achter de pc. Toen ik net inlogde had ik niet zoveel reacties verwacht, het heeft me echt goed gedaan jullie reacties te lezen. Ik las net iets over een videoboodschap en daar had ik zelf nog niet aan gedacht, ik vind het een heel goed idee en ga daar zeker wat mee doen want ik wil echt wel dat me kleintje zijn/haar oma leert kennen. Nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties. Groetjes Miranda
och meid zit met tranen in mijn ogen dit te lezen. Ik wens jou en je familie heeeel veel sterkte toe. en hoop dat de doktoren het mis hebben en ze toch nog haar kleinkindje zal kunnen bewonderen. liefs
jeetje meis... Ik lees dit ook door me tranen heen. Wat een rotziekte is dat toch he Heel veel sterkte en een dikke knuffel van Marijke
De tranen springen in me ogen . ik ga heel erg hard duimen dat je moeder be bevalling nog kan mee maken .heel erg veel sterkte yvonne
Ik ga heeeel hard mee duimen, en hopen dat je moeder inderdaad de bevalling mee kan maken en nog eventjes mag gaan genieten van haar kleinzoon/dochter. De 3d echo lijkt me ook een goed plan en het videodagboek zou natuurlijk geweldig zijn!!! Heel veel sterkte met deze moeilijke tijd heel veel sterkte voor jou en je gezin en hoop voor je moeder nog dat ze heerlijk met je mee kan geneiten van de zwangerschap en hopelijk straks de geboorte!!! Liefs Carry
Jeetje, wat verschrikkelijk!!!! Het moet heel dubbel zijn in de wetenschap dat je moeder dood gaat en er nieuw leven op komst is. Ik hoop met heel mijn hart dat ze het nog mee maakt, ik krijg kippenvel bij het idee... Heel veel sterkte deze verschrikkelijk moeilijke tijd!!! Knuf Tiggie.
Wat vreselijk meis, echt ik zit hier met tranen. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat ze de geboorte van jullie kindje nog mee mag maken. Heel erg veel sterkte en kracht wens ik jullie toe. Liefs, mussie
verschrikkelijk ...ik zit hier met tranen in mijn ogen ik heb het zelfde meegemaakt met mijn moeder en zwanger van mijn 2e kindje ....ik weet wat je doormaakt ...(geeft een hele dikke knuf)
Hoi meid, Ik wens je heel veel sterkte, ik zit hier ook gewoon te grienen omdat ik het zo shit voor je vind meid!! Zo ongeveer (niet helemaal natuurlijk) weet ik wat je doormaakt mijn moeder is overleden toen ik 14 was en nu dik 5 jaar later ik inmiddels 19 jaar ga ik trouwen en ben ik zwanger en dat heeft ze niet kunnen meemaken, en dat is zwaar vooral voor jou omdat jouw moeder nog wel meemaakt dat je zwanger bent, Blijf hopen en probeer positief te blijven en dat is heel moeilijk weet ik maar misschien wel de moeite waard. En ik hoop oprecht voor je dat ze der kleinkind meemaakt.. Hierbij veel steun toegewenst! Liefs en dikke knuffel Janna
Och meis, wat vreselijk, weet niet wat ik moet zeggen. Ik wil je vooral heel veel sterkte toe wensen. Ik hoop dat je moeder toch nog haar kleinkind kan leren kennen en dat je je eerste ervaringen nog met haar kunt delen. Knuffels!
hoi meid, ik wens je heeel veeel sterkte en hoop idd net als zovelen dat je moeder de kleine van jullie nog mag meemaken. een 3d echo en videoopname zal voor hun beide een mooi iets zijn denk ik ook hoor, veel sterkte en leef heel erg met jullie mee gr saskia