http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... ns&start=0 Ik heb dus ook een jeans hier besteld toen ik nog zwanger was. maar de maat klopte echt van geen kanten. Heb ze toen gemailt en ik mocht de broek terugsturen, met daarbij zo'n 5 euro in het pakketje voor de verzendkosten. Ook de verzendkosten om die broek terug te sturen moest ik zelf betalen natuurlijk. Geeft niets, lijkt me normaal. Maar het is NIET NORMAAL dat ik de juiste maat maar steeds niet krijg toegstuurd! Ben dan wel niet meer zwanger, maar ik heb er uiteindelijk toch flink voor betaald, dus ik wil die broek gewoon hebben! Heb al wel tig mailtjes gestuurd, maar ik krijg gewoon geen antwoord en nog steed sgeen broek. Is nu toch al meer dan 2 weken dat ik die broek heb teruggestuurd! Er staat nergens een telefoonnummer of adres (alleen een postbusnummer), dus denk dat ik kan fluiten naar mijn broek en het geld Pffffff.... baal ik zo van he
jeetje da's echt balen zeg! ik ben sowieso een beetje huiverig voor het bestellen van internet, weet niet waarom, vind het trouwens sowieso wel ff fijn vind om te passen.
Jeetje dat is echt balen, ik hoop voor je dat je nog de juiste maat broek thuis gestuurd krijgt. Niet echt netjes van het bedrijf dat ze nu niuks van zich laten horen.
Mooi verpakt is een webwinkel van Peeters Planet k.v.k nummer: 18081805 Naam: Peeters Planet Vestigingsadres: Roodeschoolstraat 35 Vestigingsplaats: 5035CD Tilburg KvK-nummer: 18081805 0000 Soort inschrijving: Hoofdvestiging Dan moet je dit adres eens proberen, met aangetekende brief natuurlijk en bewijs dat je ook daadwerkelijk betaald hebt en niets ontvangen (mits mogelijk) suc6!
Niet opgeven hoor Patriciaaa. Dat is niet normaal !! Het kan gebeuren dat je als webwinkel iets opstuurt wat niet de juiste maat is of zo maar ze moeten dat wel netjes afhandelen. Ook de verzendkosten dat jij die moest betalen vind ik niet normaal. Lotte
Vreemd, ik heb er al een paar keer wat besteld en allebei de keren was het heel snel binnen. Maar ja ruilen heb ik nog nooit geprobeerd.
normaal hoef je toch inderdaad geen verzendkosten te betalen als je wat terug stuurt? vreemd werken ze daar dan ja.. en kan je niet je geld terug laten boeken?
De eerste broek had ik inderdaad erg snel binnen, maar deze heb ik op 22 juli terug gestuurd!! Dus bestellen kun je daar best doen, maar ruilen...... Ik vind het ook belachelijk dat ze gewoon niet reageren op mijn mailtjes! Dat geeft me een beetje het gevoel dat ik dus echt kan fluiten naar mijn broek
Nou ii heb hem binnen hoor Nou ja... het is wel een ander model, maar de maat is dit keer wel goed.. Als ik ooit weer zo'n broek nodig heb, dan weet ik wel dat ik hem daar NIET zal bestellen!
Ze hebben wel hele leuke dingen. Maar ik ben zelf iemand die graag iets gelijk willen passen. Hebben ze deze kleding ook in een winkel ergens?