Schimmelinfectie door zwangerschap?

Discussie in 'De lounge' gestart door Debby70, 22 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby70

    Debby70 Actief lid

    22 dec 2005
    470
    0
    0
    Hallo,

    Ik zal me even voorstellen ik ben Debby en probeer zwanger te worden.
    Tot nu toe is dat niet gelukt omdat ik steeds terugkerende schimmelinfecties heb....heel vervelend!Ben meerdere keren naar de huisarts geweest en heb ook steeds een kuur gehad.
    Nu kwamen ze erachter dat de medicijnen die ik gebruik de schimmels veroorzaken!!
    Geweldig zou je denken.....maar nu een maand later heb ik weer een schimmel infectie!Nu vroeg ik me af mischien heel raar....maar kan een zwangerschap dit ook veroorzaken doordat je hormonen van slag zijn?
    Is er iemand die me iets meer kan vertellen?

    Alvast heel erg bedankt!
     
  2. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Hallo Debby, wat vervelend voor je. Als je zwanger bent ben je wel gevoeliger voor schimmelinfecties, maar ik denk niet dat een zwangerschap de veroorzaker is. Ik hoop dat je er snel van hersteld. Groetjes Angelina
     
  3. Debby70

    Debby70 Actief lid

    22 dec 2005
    470
    0
    0
    In iedergeval bedankt voor je reactie
    Groetjes Debby
     
  4. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ikzelf heb ook voor het eerst in mijn leven nu een schimmelinfectie gehad. Ik ben nu 4 maanden met de pil gestopt en vorige maand had ik last van een schimmelinfectie. Hiervoor heb ik pillen gekregen en mijn vriend (die ik inmiddels ook besmet had) een zalfje. Nu heb ik tijdens het nemen van die pillen wel sex gehad (was nou eenmaal mijn vruchtbare periode) en nu voel ik weer wat. Ik kijk het even aan en anders heb ik er dus weer 1 te pakken. Denk niet dat het met zwangerschap te maken heeft, anders had ik nou toch zwanger moeten zijn. Misschien dat we door de pil meer beschermd zijn geweest ertegen?
     
  5. Debby70

    Debby70 Actief lid

    22 dec 2005
    470
    0
    0
    nu je het zegt ik ben 4 maanden geleden gestopt met de pil,het zal er mischien wel iets mee te maken kunnen hebben,heel erg bedankt
    groetjes
     
  6. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    hoop dat je snel herstelt
    ik heb het zelf ook gehad en het is geen pretje

    groetjes roelien
     

Deel Deze Pagina