slecht nieuws

Discussie in 'Miskraam' gestart door Alita, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Veel sterkte Cindy.

2. Alita

Alita Niet meer actief

Dank jullie voor jullie steun doet me goed...
    Aan de dames die het ook hebben meegemaakt, is de mik vanzelf op gang gekomen? Hier merk ik nog niks en heb voor volgende week een curettage opstaan maar weet niet of ik dit wel wil...

3. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Cindy: mijn vorige miskraam (lekker confronterend weer maarja...) is uiteindelijk zelf op gang gekomen. Maar meid het kan zomaar zijn dat dat niet voor je afspraak van volgende week is, maar bijvoorbeeld pas een week later.. Je moet jezelf de vraag stellen of je wilt dat je lichaam het kindje zelf afstoot of dat je een curretage wilt.
    Het is allemaal erg moeilijk... Veel sterkte!

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    @ Cindy,

Meid lees net je verhaaltje en de tranen springen echt in mn ogen het was je zo gegund..!!!
    Heel veel sterkte toegewenst..!
    Liefs Jeem

5. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    heel veel sterkte!

6. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Wat #$%^&! En zo verdrietig!
    Heel veel sterkte.

:(

7. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Lieve cindy wat een kl*te nieuws zeg:(.
    Ik wens jullie heeel veeel sterkte.
    Op jouw vraag , ik heb 7 miskramen gehad en ze zijn allemaal zelf op gang gekomen.
    De een sneller dan de ander maar zolang je het geestelijk aan kan om te wachten kun je wachten.
    Ik wilde gewoon liever niet gecureteerd worden vandaar dat ik gewoon heb afgewacht.
    Nou nogmaals heel veel sterkte en een
    dikke knuffel

8. Alita

Alita Niet meer actief

Bedankt voor jullie lieve woordjes en raad...
    Ik heb besloten om de curretage af te zeggen, ik had als eerste gedacht ik wil het eruit heel cru maar dat denk je dan omdat je teluergesteld en boos bent...
    Nu vindt ik dat mijn lichaam het zelf moet doen dit lijkt me ook beter voor mijn lichaam en de cyclus die weer op gang moet komen. Daarbij is een cureetage een operatie met narcose dat is niet niks en er zitten toch risico`s aan vast....het kan altijd nog..Ook voor mijn verwerking is het beter an geloof ik het meer denk ik als ik het zelf verlies..ben nu alleen aan het afwachten tot het moment en dat is niet leuk we willen het achter ons laten en verder...niet vergeten natuurlijk maar we hebben ons erbij neergelegd dat het niet voor niks is dat het hartje is gestopt en het zo moest zijn...

Deel Deze Pagina