Jeetje meid wat een verschrikkelijk bericht... Ik wens je ontzettend veel sterkte en kracht toe. Zorg goed voor jezelf, praat erover, schrijf het van je af, huil, schreeuw, wat dan ook. Je kunt het hier kwijt en ik hoop dat je veel steun in je omgeving zal vinden. Een dikke knuff voor jou en natuurlijk je man/vriend!
Gisteren contact gehad met de gyn. Ik mag vandaag al langskomen ipv dinsdag. Ik zal dan de pillen krijgen om een miskraam op te wekken. Als we willen mogen we het laten onderzoeken. Kijken waarom het fout ging. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Wat zouden jullie doen?
Meis, kan je hier geen antwoord op geven, denk dat je moet doen wat je hart je ingeeft. Kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en in gedachten ben ik bij je..
iik zou het laten onderzoeken. Hebben ze bij mij ook 3x gedaan niets gevonden. Maar mocht er iets zijn kunnen ze misschien iets doen
Ik zou t denk ik ook laten onderzoeken. Als ze iets ontdekken heb je er in een volgende zwangerschap mss wt aan Sterkte nogmaals !
oh lekker tactisch van mij zet ik een bericht van dat alles goed is en we netde 20 weken echo hebben gehad heel veel sterkte