Hoi meiden, Vrijen jullie elke dag tijdens/rondom eisprong? Ben benieuwd wat andere doen elke dag of om de dag of verschilt het per maand? gr vruchtje
hier wordt ook elke dag geklust. Ieder geval niet meer dan 1x per dag daar zie ik de toegevoegde waarde niet van in omdat ik denk dat het zaad ook even tijd nodig heeft om zich aan te vullen..toch?
Het kan wel Maar het is als de man goed zaad heeft zeer zeker niet nodig en ik vind maar zo het moet geen moetertje worden
Nee dat is waar.. Máár.. we deden het altijd al ongeveer elke dag Dus toen hebben we even nagevraagd of dat geen kwaad kon haha. 8)
hey meiden ik sta onder controle in het UMCG en mijn gyn zei als je in de week van je vruchtbare tijd en een week daarna elke week 2 x a 3 x klust in die week is meer als genoeg aangezien zaad 5 dg kan overleven in de baarmoeder en een eitje maar 24 uur wij klussen al maanden zo en tot 3x toe zwanger geweest nu weer in afwacht fase liefs kaley
Idd gewoon leuk houden maar wil wel ff zeggen niet al het zaad leeft 5 dagen ga uit van 72 uur daarom zeg ik om de 2 a 3 dagen
wij deden het de hele maand om de dag,em zonder "moeten"was gelijk raak,..HELAAS GEEN garanties,we hebben gewoon heeel erg veel geluk gehad. het beste schijnt idd om de dag te zijn
Wij klussen als we zin hebben (en meestal is dat gelukkig wel zo). En het is maar net hoe het uitkomt. Soms 2 dagen achter elkaar en dan weer op de dag van de eisprong of om de 2 dagen. Voor mannen met zwak zaad zou het juist bevorderlijker zijn om elke dag een zaadlozing te hebben (is uit onderzoek gebleken) en mannen met goed zaad zou om de 2 dagen voldoende zijn. Hoe dan ook het zaad komt er toch wel (hopelijk) . Grt Vanilia
vooral in de 2e week van de cyclus, zo tussen dag 8 en dag 15, klussen wij om de dag.... volgens mij moet dat goed zijn omdat zaad inderdaad even nodig heeft om kwalitatief weer goed te zijn zeg maar.
moet er wel bij zeggen dat ik mijn vriend niet exact vertel wanneer mijn vruchtbare periode is hoor! Inderdaad wil er geen moetertje van maken.
wij deden het die periode iedere dag. er was mij verteld dat als je een paar dagen voordat je je ei verwacht begint en iedere dag klust tot een paar dagen na je ei dat er dan altijd voldoende voorraad zaad binnen is. dus dat hebben we ook gedaan en het is gelukkig weer gelukt. maar bij de eerste hebben de 2 dagen voor mijn ei geklust en toen was het ook raak. dus ja... mejon