Hai, even een vraag: Ik heb woensdag 15 mei een ovulatietest gebruikt die een knal-streep aangaf. Dus daar hebben we uiteraard goed gebruik van gemaakt . Nu (11 dagen later) zit ik ongeveer 3 a 4 dagen voor mijn NOD en ik ben zoooo benieuwd of het is gelukt (vorige zwangerschap door IVF en nu hopelijk spontaan). Maar ik had alleen nog 4 ovulatie testen liggen en geen zwangerschapstest. ik heb weleens gelezen dat je ovu testen ook als zwangerschapstesten kunt gebruiken, dus ik dacht: why not... Nu geeft die ovu-test dus ook een duidelijke 2e streep aan! Zou ik al een beetje blij kunnen zijn? Ik ga morgen natuurlijk ook nog even een echte test doen..... oooooohhhhh spannend!!!! liefs Danielle
Helaas is deze methode niet betrouwbaar, het zegt helemaal niks. Dus even een zwangerschapstest halen. Ik hoop dat het nu op de gewone manier gaat lukken en dat je geen IVF meer nodig hebt. Succes!
Een ovulatietest geeft altijd een tweede streepje. De intensiteit loopt op naarmate je je piek van je eisprong nadert. Als je op je nod een knalpositieve ovulatietest hebt, is de kans groot dat je met een zwangerschapstest ook positief test. Spannend!
een zwschap test geeft je duidelijk had een knalovu tijdens menstruatie en een negatieve ovutest toen ik zwanger was het zegt niet veel maar ik sluit het ook niet uit succes morgen