slecht poepen en slaaphouding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door karin29, 23 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Karin heel veel suc6 voor jou en Damiën en ik hoop dat het niet heel erg is
    sterkte vrijdag en laat je het ff weten als je meer uitslag heb?

    knuffel voor jullie beiden

    JAnette
     
  2. karin29

    karin29 Bekend lid

    29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Janette en anderen.
    Thanx voor jullie berichten. Het is zo lang wachten tot aanstaande vrijdag. Misschien stom of overdreven maar ik maak me echt wel zorgen. De kleine heeft gewoon zo'n pijn aan zijn achterste. Als hij het aankleedkussen alleen maar raakt begint hij al te schreeuwen.
    Ik wou dat het al vrijdag was. Ik laat meteen wat weten als ik daar ben geweest.
    Groetjes Karin
     
  3. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hoi Karin

    kan je niet bellen of je evt eerder kan komen?
    want zo is het toch ook niets.....

    en als je hem op bed verschoon of gewoon op de grond...wie weet heplt dat......

    helaas kan ik je niet evrder helpen......

    alleen maar duimen dat het na vrijdag over is
     
  4. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    jeetje meid wat vervelend voor je zoontje....ik hoop dat ze er snel wat aan kunnen doen en dat het niks ernstigs is! Ik loop ook nog te tobben met Indy want van de Friso Comfort werd haar poep alleen nog maar harder...we zijn nu over op de Nutrilon Omneo..ben benieuwd.
    Heel succes morgen!
     
  5. karin29

    karin29 Bekend lid

    29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

    Beetje laat maar hier een update. Vrijdag naar het ziekenhuis gegaan. Inderdaad zijn darmen werken niet goed. Nu bloedonderzoek gehad. Tevens weer een hoop medicijnen meegekregen die tot nu toe niet helpen (laxeerpoeder. laxeerdruppels, verdovende zalf).Hij heeft gewoon z'n pijn aan zijn achterste. Het is dan ook kapot van binnen. 3 aug weer terug naar het ziekenhuis en dan wordt er een cathether ingebracht met vloeistof om foto's te maken. Krijg een paar uur later de uitslag en dan zullen ze kijken of hij verder ingesteld gaat worden op medicatie en of dat er een operatie nodig is.
    Blijf het allemaal spannend vinden en voel me echt klote en onzeker. Ons mannetje wil nu ook veel slapen en is goed mopperig.
    Thanx voor jullie lieve berichten.
    MissX hoe haat het met jou kleintje?
    Groetjes karin
     
  6. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Karin heel veel sterkte voor jou en Damiën en zo'n onderzoek is niet prettig..ik heb er vroeger ook 1 gehad en was 3 jaar.....dus maakte het echt mee..

    Teun heeft nu ook last met zijn ontlasting, het cb vertelde mij dat het meervoorkomt als je overstapt op de opvolgmelk...dus we mogen extra olie toevoegen ..gelukkig voor ons is het niet zo erg als Damiën........

    hou je ons up to date..? ook al is het een paar dagen later....

    Liefs Janet
     

Deel Deze Pagina