Slecht slapen 1 jr

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moshi, 15 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moshi

Moshi Actief lid

21 okt 2015
    279
    4
    18
    NULL
    NULL
    Me kleine van net 1 jaar slaapt sinds week /anderhalf week ongeveer heel erg slecht. (Sinds ze ziek werd, nu aan betere hand)
    Ze deed eerst overdag 2 dutjes van een uur en sliep de nachten door.
    Sinds kort is ze vanzelf teruggegaan naar 1 dutje overdag van ongeveer 2 uur lang. Alleen inslapen is drama nou en ze is halve nacht aan het spoken.
    Vaak ook zittend in bed huilen met ogen nog dicht. Of ineens klaarwakker voor uren snachts.

Ergens vermoed ik ook dat het tandjes zijn maar zie nog niks. Ze heeft er al 6 en bij die zag ik al rap snel dat het tandjes waren maar die waren toch niet zo drama.
    Reden dat ik het wel vermoed is, stinkluiers, soort van diarree (iets dikker), luieruitslag (voorheen nooit gehad), kwijlen, veel willen bijten.

2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.943
    14.994
    113
    Die van ons is een stukje jonger (9mnd) maar ik denk dat je aanname correct is want zulkgelijke dingen hebben wij hier ook.

Overdag vinden ze vaak wel afleiding met spelen maar als je ligt in een saai bedje voel je alles. Ga maar na als je zelf bijv. ongi krampen hebt, overdag gaat t wel maar als je tot rust komt voel je t wel beter.

Wellicht koude bijtring of een spuugdoekje waar je kleintje op mag kauwen nog wat soelaas kan bieden? Als t echt niet gaat zou ik voor paracetamol gaan.

3. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Klinkt mij als oren en zou ik wel even naar laten kijken. Het kan ook dat ze oorproblemen krijgen door doorkomende tanden. Je zou voor de nacht een paracetamol kunnen geven en kijken of dat iets uithaalt.

Sterkte!

Deel Deze Pagina