Slecht slapen. Aardstralen? Iemand ervaring?

Discussie in 'De lounge' gestart door GewoonLinda, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Maar je moet het niet alleen op je telefoon uitzetten he, je moet echt je modem uitdoen zodat die niet meer kan 'zenden' zegmaar. Hier helpt het echt enorm. Dat van de buren dacht ik ook aan, wij ontvangen wel 12 signalen ofzo. Maar het helpt hier afdoende om alleen die van onszelf uit te doen.

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Waarom denk je aan aardstralen? En niet aan iets logisch zoals tocht, achtergrondgeluiden, feit dat je niet op vakantie bent,ander beddengoed, luchtkwaliteit in de huis, etc?

3. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Wij wonen in een nieuwbouw huis. Erg goed geisoleerd, dus geen geluiden en tocht. Dus dat is het probleem niet.
    Voor frisse lucht heb ik altijd een raam openstaan, maar dit zorgt niet voor tocht.

Ik dacht aan aardstralen, omdat wij een sloot hebben lopen voor het huis. Dus leek me daarom een logische verklaring.

Nu begin ik toch te denk dat het de wifi is.
    Maar dat kan ik pas zeggen als ik langer goed slaap. Nu weet ik dat ik 1 nacht goed geslapen heb, toen de wifi uit stond.

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    We hadden de modem uitgezet, en alle telefoons (2 stuks)...
    Maar, we proberen het vanavond gewoon weer, wie weet! ;)

5. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik slaap op mijn werk erg slecht, zal mijn wichelroede eens meenemen, had ik nog niet eens aan gedacht! Thuis slaap ik goed, geen aardstralen gelukkig.
    Mijn opa was een bekende wichelroede loper, en heeft toen ik 1,5 was of zo ook iets onder mijn bed gelegd omdat ik slecht sliep, dat hielp toen goed.

Zwarte toermalijn helpt tegen straling, en idd geen wifi, dect etc.

6. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    UPDATE: Vannacht mijn wifi weer uitgezet en heerlijk geslapen!
    Dus ik denk dat ik voor mezelf de oplossing gevonden heb, maar ik juich nog niet te vroeg.
    Hopelijk kunnen jullie ook snel beter slapen.

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Woops, die had ik niet gezien :)

Wat je dan ook kan proberen nog is of je wel slaapt als je wifi op wen andere frequentie staat.... Dan hoef je het niet elke avond uit te zetten :)

9. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    De eigenaar van ons appartement heeft een houten kastje met daarin een magneet in onze hal geplaatst toen ze hier nog woonde. Zijn vrouw sliep heel slecht en zoonlief is een wichelaar. Het heeft haar wel geholpen. Vroeger toen heeft er op de plek van ons gebouw een moeras gelegen

Hmm dat van die wifi klinkt interessant! Nog nooit van gehoord

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Wauw, wat goed!! Hopelijk is dit voor jou de oplossing!

Ik gisteren vergeten de modem uit te zetten en bagger geslapen...
    Maar dat deed ik ook toen we wel de modem uit hadden gezet.

Misschien dat het hier niet de oplossing is, beide kanten water, dus zal mij niet verbazen als dat er (ook) iets mee te maken heeft.
    Volgende week (als het goed is), komt mijn nieuwe matras, laten we hopen dat dit al een stuk scheelt.

11. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    ik denk idd dat het niet voor iedereen de oplossing is. ieder mens is natuurlijk verschillend. maar hopelijk is dit het voor jou wel! wij (nou ja, mijn dochter en wij dus ook) slapen nu alweer 3 maanden door en ik durf het nu pas te geloven :)

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Een goed geisoleerd neuwbouwhuis met geen tocht lijkt me een logischer verklaring voor slecht slapen dan een sloot bij je huis. In dat soort huizen heb je veel meer tweedehands lucht en schimmels en bacterien, die voor slechte slaap kunnen zorgen. Een sloot is hooguit goed voor je feng shui. En ieder huis heeft waterleidingen.

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Vannacht modem uit gezet, mijn mobiel staat altijd uit 's nachts en man ook verzocht nu maar eens zijn mobiel uit te zetten. (ja maar hij ligt beneden in de kast...?!).
    Als een blok geslapen. Op naar vannacht.

14. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    JIPPIE!!!!! Toch nog ergens goed voor, mijn topic!

15. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
  16. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik had vandeweek hier al zitten spieken omdat ik de laaste weken slecht slaap, eergister mn wifi uit gezet en vannacht en echt als een blok geslapen!! hihi

17. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    O wat heerlijk he! Op een gegeven moment ben je er bijna aan gewend om slecht te slapen. Totdat je dan een keer goed doorslaapt. Dan wordt je zo heerlijk wakker.

18. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ga ik dat snel proberen slaap nu met slaap pillen en word nog vaak wakker
    hmmz mobiel laat ik dan wel x beneden en vriend heb hem nodig als wekker maar dan is mijn wifi en mobiel weg wie weet ff testen vannacht wel met slaap pil erbij en zien of ik door slaap

19. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hihihi, ik vind je topic wel zinnig hoor, je moet wat als je altijd slecht slaapt nietwaar?
    Ik ben benieuwd naar vannacht, moet morgen werken, dus ik hoop echt op een goede nacht.
    Neemt niet weg dat waarschijnlijk volgende week mijn nieuwe matras gewoon komt, dat was evengoed nodig omdat mijn matras dus niet helemaal goed blijkt te zijn (te hard en een holle rug bij rugligging...ben rugslaper).

Bij ons dochtertje heb ik maanden geleden de babyfoon uitgezet 's nachts, en de stekkers eruit. Dat heeft ook heel goed geholpen.
    Kan je toch nagaan wat straling kan doen...

20. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ja, daar sta je niet zo bij stil he, bij die stralingen!
    Ik zou eigenlijk ook wel een keer een nieuw matras willen, maar dan wil ik graag een boxspring. Dat lijkt me zo heerlijk slapen.

Deel Deze Pagina