helpt, baby 7 maand draait om in bed

Discussion in 'Baby en dreumes' started by lisa333, Oct 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lisa333

lisa333 Actief lid

Jul 11, 2011
    208
    0
    16
    hallo meiden,

ik wordt momenteel gek van mijn dochtertje van 7 maand, ze rolt zich constant om in bed naar haar buik. ze rolt niet terug en begint vanzelf te schreeuwen. zo gaat het 30 x per dag

in de slaapzak doen helpt niet dan rolt ze ook om
    ook de dekens heel goed instoppen niet, ze duwt gewoon haar benen omhoog en trekt aan de lakens net zolang totdat ze weer erboven ligt..
    pff erg vermoeiend en ik hoop eigenlijk dat iemand mij advies zou kunnen geven hierin.
    nu is het nog niet zo koud , maar hoe moet het straks in de koude winter?

tevens heeft ze momenteel totaal geen ritme in haar slaapjes, ze slaapt meestal 3 x 45 minuten overdag. moet ik dit gaan aanpassen zodat ze uiteindelijk 2 langere slaapjes maakt?

Bedankt voor jullie adviezen meiden!!

Groetjes, Lisa

2. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Het is een fase, en je doet er helemaal niets aan.
    Binnenkort kan ze of zelf terug draaien, of langer op de buik liggen. Dan is het probleem over.

Tot die tijd: sterkte ;)

En hier in de winter gewoon een dikke slaapzak aan. Want meneer is nu ruim 13 maanden en blijft nog steeds niet onder de deken liggen.

3. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    2,662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Niks aan te doen helaas... hopen dat ze gauw zelf terug kan rollen. En dan krijg je straks waarschijnlijk hetzelfde weer als ze gaat staan en niet terug kan gaan naar zit ... Hoort er allemaal bij, en ja leuk is anders ;)

Wat betreft de slaapjes overdag: 3 x 45 min is toch prima? 2 slaapjes hoeft niet hoor. Gewoon je dochter volgen in wat ze nodig heeft en waar zij het het best op doet.

Share This Page