Hallo, ik ben niet zo actief op het forum (lees wel veel maar schrijf bijna niets. ) Na een jaar proberen met een miskraam op 5 weken en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb ik woensdag 2 dagen voor mijn nod weer licht positief getest. Ben direct bij huisarts geweest voor ba en mijn waarde was 40... vandaag weer ba gehad en is 77 na 48 uur. nu was de huisarts nog niet echt overtuigd over de uitslag en ik mag maandag terug maar ik vroeg mij af of hier ook iemand ervaring mee had met lage waarden en net geen verdubbeling maar dat het toch goed liep... weet echt niet of ik al blij kan zijn of niet... maakt een mens zo onzeker hè en zeker na mijn vorige twee keer
Ik heb dat gehad, ene keer ging het wel goed, andere keer niet. Je kunt er helaas niks over zeggen. Maar ik vind jouw waarden nog niet zo verkeerd hoor! Duimen dat het goed blijft gaan!
Goh, ik vind je waarden nu niet slecht hoor. Soms lees je dat het HCG moet verdubbelen binnen de 48u, en soms binnen de 48-72u. Het kan twee kanten op gaan, maar dat kan het altijd in het begin. Bij mijn BBZ had ik ook een lichte stijging van HCG, maar toen was ik al verder zwanger. Ik was op 48u van 1000 naar 1050 gegaan. Ik zou gewoon nog even afwachten en proberen wat te ontspannen. Opvolgen via bloedanalyse is goed, de rest moet de natuur doen. Veel succes!
Hier met 4 weken zwangerschap een HCG-waarde van 80 en ben nog steeds zwanger. Het belangrijkste is dat het gewoon verdubbeld en dat doet het tot nu toe. Ben benieuwd naar je waarde van maandag! Gefeliciteerd.