Barbie's

Discussion in 'Baby en dreumes' started by moontje2008, Jan 31, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Zijn jullie kleintjes ook al gek op barbies? Ze heeft altijd al getrokken naar poppen, maar sinds ze voor kerst een barbie heeft gehad is ze er uren mee bezig. Haren kammen, wassen in wasbakje, eten geven, kleren uittrekken en proberen aan te trekken, is er muziek op dan danst ze zelfs met haar barbie..

Ze heeft ook auto's en een little people garage en daar speelt ze ook mee.. met haar barbie :)

Zal dit een fase zijn of heb ik nu al een poppenmeid in huis? Heb net via marktplaats een zooi barbies gekocht, ook voor als mijn nichtje van 5 komt (die houdt ook van barbies en prinsessen) en ik moet bekennen dat ik zelf ook al verschillende kapsels heb uitgeprobeerd bij pop, heerlijk! :)

Wat worden ze toch snel groot..

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    up :)

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee plurk geeft niks om poppen. speelt meer met auto's, een tas en een oude portemnee, serviesje etc. wel heeft ze nu van het weekend een kleine my little pony gekregen en die vind ze ook wel leuk

4. caroline16

caroline16 Niet meer actief

ja soraya is er ook helemaal weg van!
    ze heeft vijf poppen liggen, die moeten in de buggy, in de kinderstoel enz. en little people heeft ze ook, daar kan ze ook een hele tijd mee spelen, één voor één alle poppetjes pakken :D barbies heeft ze nog niet, maar zo te horen aan jou verhaal, zou dat niet lang meer duren :p

Share This Page