ik voel me al vier ochtenden misselijk....heb nog steeds gevoelige borsten, ben erg moe en heb sinds 3 dagen mega hoofdpijn.... vanochtend een test gedaan en ja zie album.....positief... nu is het geval dat ik gewoon ongi ben geworden 30 oktober.... niet minder als normaal gewoon 3 dagen rood en 4 dagen bruin (wat wel lang is voor mijn doen) zijn er nog meer die hier ervaring mee hebben.? dus ongi worden en toch zwanger zijn...
Hoi bos, Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Een positieve test is een positieve test, dus je kunt er inderdaad vanuit gaan dat je zwanger bent. Heb je bericht verplaatst naar het onderdeel Zwangerschap. Groetjes, Wendy
Ik zie in je onderschrift staan dat je de dag erna een negatieve test hebt gehad. Ik zou daarom over een paar dagen nog eens testen.
Als je test negatief is denk ik dat je idd niet zwanger bent. Maar ik ben zelf een week ongesteld geweest en bleek toch zwanger na 12 weken. De dokter zei dat ik me aanstelde en dat ik niet meer zwanger was maar niets was minder waar. Dus toen ik uiteindelijk na aandringen een echo kreeg was ik 12 weken.