Sterkte Christalletje... Ik denk echter niet dat jouw slechte slapen van invloed is geweest op de miskraam, waarschijnlijk was het babietje gewoon niet gezond.
Christalletje, wat erg! Of het slechte slapen een voorteken is geweest, geen idee. Ik ben nu 5 wk 1d zwanger en sliep voor NOD erg slecht. Ik had 's nachts een heel onrustig gevoel, lag niet te piekeren of zo, maar was gewoon wakker. Later las ik dat je hartslag omhoog gaat als je zwanger bent. Dat voelde ik ook inderdaad. Ik denk dat dat bij inwendig een onrustig gevoel gaf. Mij hebben wat ademhalingsoefeningen die ik ken van yoga wel wat geholpen.
Hoi,had ik ook in het begin kon maar niet in slaap komen ,maar gaat na een week of zo wel weer over. groetjes Anja
Ik herken het wel. Had het ook heel erg in het begiin. Wel extreem moe zijn maar 's nachts wel 4 keer klaarwakker zijn... Heel vervelend...bij mij is het slapen alleen maar beter geworden!
Oeps, ik zie nu pas de laatste berichten staan..ik denk niet dat het slapen een voorteken is geweest maar ik wens je heel veel sterkte! Wat een rotnieuws meid!
Hoi hoi, Ik herken dit ook van de eerste weken. Verschrikkelijk zeg! Piekeren en hierdoor slecht in slaap komen en als ik eenmaal sliep, werd ik wakker omdat ik moest plassen en hierna begon het gepieker weer opnieuw. Sinds 2 weken slaap ik weer als een roosje. Ben nu dan ook echt heel moe (de moeheid is wat laat op gang gekomen bij mij) Succes met alles!
Ik ga je niet blij maken. Ik heb de hele zwangerschap slecht geslapen. Geen nacht doorgeslapen. En hoe gek het ook klinkt, je went er echt aan. Ik was nooit moe (behalve eerste 14 weken of zo) of had het idee dat ik slaaptekort had. Oh jee, ik lees nu pas dat het niet goed is afgelopen. Sterkte meid!