week 15 en geen kwaaltjes meer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door naatjj, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatjj

naatjj Lid

7 mrt 2015
    51
    0
    0
    Den haag
    Haaihaai,

ik zit in week 15 van mijn zwangerschap, nou had ik gister heel de dag een gespannen gevoel in mijn buik bij alles wat ik deed. Vanmorgen om 5:00 werd ik wakker omdat mijn vriend zijn wekker ging toen hij de deur uit was en ik terug naar bed ging kreeg ik onwijze steken in mijn onderbuik. ik ben toen na een half uur weer in slaap gevallen en toen ik om 10:00 wakker werd was heel de buikpijn ineens verdwenen normaal ben ik ook misselijk als ik wakker word en dit had ik zowel m 5:00 als om 10:00 niet :(

Ik ben verder geen bloed verloren in de loop van de dag maar ik maak me toch een beetje zorgen over de steken in mijn onderbuik die na het wakker worden plots verdwenen waren, Ik heb 13 mei nog naar het hartje geluisterd en dat was een mooie hartslag tussen de 150/ en de 160 slagen per minuut. is er reden tot paniek of maak ik me druk om niets ;)

2. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.
    Het komt mij erg bekent voor. Ik had ook af en toe last van erge buiksteken. En dat was ook opeens over. En dat je niet misselijk meer bent klopt ook wel als je het eerste trimester voorbij bent. Ook dat was bij mij hetzelfde.

3. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
    Misschien waren de steken bandenpijn.
    Ik zou me geen zorgen maken, in het tweede trimester is het heel normaal dat alle kwaaltjes weg zijn .

4. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    De steken zouden heel goed je banden of darmen kunnen zijn geweest. Ik heb dat ook best veel in die weken gehad.
    Zo lang jij je nu prima voelt zou ik me geen zorgen maken :)

5. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    In het 2de trimester voel je je ineens anders minder of geen kwaaltjes geniet ervan 3de trimester word het weer wat zwaarder

Deel Deze Pagina