Tot vorige week slikte ik elke dag foliumzuur (400). Nu ik zwanger ben, ben ik over gegaan op de Vitaal Zwanger tabletten van Kruidvat, waar o.a. dezelfde hoeveelheid foliumzuur in zit. Is dit voldoende om dagelijks te slikken of raden mensen aan er andere vitaminen of extra foliumzuur bij in te nemen? Graag jullie advies, thnx!
In multivitaminen voor vrouwen zit automatisch voldoende foliumzuur. Andere vitaminen zijn niet nodig maar kan geen kwaad natuurlijk. Tijdens mijn eerste trimester en daarna af en toe heb ik Davitamon Mama geslikt
Ik slik ze ook sinds ik zwanger ben. Goed dat je t zegt trouwens, moet vandaag echt nieuwe halen, vanmorgen de laatste genomen!
Nou, er word wel aangeraden naast foliumzuur ook voldoende vitamine D te slikken. In deze zit niet voldoende vitamine d (10 mg). Daarnaast is het best een synthetische multivitamine. Ik zou een meer natuurlijkere variant nemen.
Ik slik Elke dag Mama van Vitals. Dit is veel natuurlijker, compleet en veel beter gedoseerd. Folaat is ook beter dan foliumzuur (is niet synthetisch).
Hier heb ik ze tijdens mn vorige zwangerschap heel de tijd geslikt. Nu slik ik ze ook nog steeds. Volgens mij vk waren ze goed genoeg.
Ik slik zelf Orthica | Prena Fem zijn helaas wel een stukje duurder. Maar dat heb ik er wel voor over. Ik slik van deze ook de probiotica (aangezien mijn darmflora niet zo erg goed is).