Ik zou toch je raam helemaal open zetten en je rolgordijn dus omhoog doen hoor. Je hebt toch je ogen dicht als je slaapt, dus dan zie je niks van die lantaarnpaal. En dan het liefst nog een raam open zetten in een andere kamer, zodat het door kan luchten. Ik woon ook in een nieuwbouwhuis, misschien wel dichterbij dan jij denkt en ik doe het ook op deze manier. Het is bij ons echt geen 27 graden boven.
Haha ik dacht: dat zijn eigenlijk de enige nieuwbouwhuizen hier. Dus dan weet ik niet waar jij woont... Nou we kennen elkaar vast van gezicht, zoals iedereen hier, haha.
O ja zeker. Maar die huizen staan er al weer ff he haha. Wij wonen in de witte wijk. Nou nu lekker gaan slapen jij, met je raam wagenwijd open!
Verschrikkelijke maanden zijn dit! Ik slaap deze warme nachten met open ramen, maar helaas heb ik daardoor nu last van mijn nek... ventilator helpt bij mij ook niet of andere dingen. Gewoon hopen dat het snel een lekkere vroeg en frisse herfst gaat worden
Hier doen we een uurtje voor het slapen gaan het raam helemaal open. En als we gaan slapen zet ik de ventilator aan het voeteneinde. zodat de wind tegen je voeten komt. hierdoor koel je sneller af, heb je niet heel extreem last van het geluid en krijg je niet nekkramp van de tocht die bij je schouders hangt. En zo slapen wij heerlijk in een zolder-achtige kamer waar het vaak rond de 30/32 graden en je kan ook een natte handdoek voor het raam hangen. wel even een emmer er onderzetten
een verkoelende douche nemen voor je gaat slapen en vooral je voeten afspoelen met koud water (daardoor zakt de temperatuur van je lichaam, tenminste bij mij werkt dat). Wij hebben een plafondventilator die niet veel geluid maakt en een deur open naar het balkon. Dan is het best goed te doen op de slaapkamer. Hier is het in huis ook gewoon heel warm aangezien we de hele dag zon hebben en 3 hoog wonen dus de warmte er slecht uit gaat!
Van ellende twee weken geleden een mobiele airco gekocht op Marktplaats... Hadden we jaren eerder moeten doen!!
Ik weet niet of het al genoemd is, maar als de zon op jullie kamer staat overdag kan je ook aluminiumfolie op het kozijn plakken, geheel afplakken dan wel. Ik las het en vond het beetje onzin, maar ons zoontje ging gewoon niet slapen door de warmte en kamertje op het zuiden, dus toen toch maar geprobeerd, en echt, het werkt super, is echt minder warm op z'n kamer omdat aluminiumfolie de zon weerkaatst. Toen ik het aan het opplakken was merkte ik al verschil. Verwacht geen hele koele kamer, maar je zou het kunnen proberen, want het scheelt wel wat.